اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام سید شرف‌الدین ملک حسینی:

حضور مردم در مراسم ارتحال آیت‌الله ملک حسینی حماسه بود

خبرگزاری فارس: فرزند ارشد آیت‌الله ملک حسینی در مراسم اربعین آن عالم ربانی گفت: آنچه که در مراسم ارتحال آیت‌الله ملک حسینی در هیبت حضور بی‌نظیر مردم می‌بینیم یک حماسه بود تا حادثه.

حضور مردم در مراسم ارتحال آیت‌الله ملک حسینی حماسه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید شرف‌الدین ملک حسینی عصر امروز در مراسم اربعین آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: نمی‌توان حضور بی‌نظیر مردمی در مراسم آیت الله ملک حسینی را حادثه خواند بلکه یک حماسه بی‌نظیر مردمی بود که توسط مردم این استان و استان‌های همجوار خلق شد.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در طول عمر انقلاب و حتی پیش از آن حماسه‌های بی‌نظیری از جمله در 8 سال دفاع مقدس آفریدند که یکی از این حماسه‌های بی‌نظیر شرکت در برنامه‌های ارتحال آیت‌الله ملک حسینی بود.

وی تجلیل از این عامل ربانی و مجاهد نستوه را تجلیل از مجاهدت‌ها و همچنین ارزش‌ها و آ‌رمان‌های انقلاب و احترام به مرجعیت شیعه دانست و گفت: آن عالم فرزانه چیزی بیش از نیم قرن برای اسلام و انقلاب در رکاب امام و رهبری زحمت کشید که مردم نیز این زحمات را با حضور حماسی خود پاسخ دادند.

فرزند ارشد آیت‌الله ملک حسینی ادامه داد: اگرچه عزت واقعی از آن خداوند است ولی مؤمنان به عزت رسول خدا عزیزند و آیت‌الله ملک حسینی یکی از پیروان راستین پیامبر و ائمه بود.

این استاد حوزه علمیه قم با قدردانی از همه مردم این استان و استان‌های خوزستان، بوشهر، چهارمحال بختیاری و از همه بیشتر استان فارس برای حضور در مراسم رحلت آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: در این میان باید از زحمات بی‌بدیل صدا و سیما، سپاه فتح استان و حوزه علمیه به خصوص حوزه علمیه خواهران به صورت ویژه تشکر کنم.

انتهای پیام/2571/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول