اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

مهر ماندگار یک فرصت برای لرستان است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت:‌ طرح مهر ماندگار یک فرصت برای لرستان و کل کشور است.

مهر ماندگار یک فرصت برای لرستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از لرستان، حبیب‌الله دهمرده ظهر امروز در کارگروه اشتغال لرستان گفت: برای به بهره‌بر‌داری رسیدن پروژه‌های مهر ماندگار استان لرستان و تأمین منابع مالی این پروژه‌ها رایزنی‌های گسترده‌ای در سطح کشور صورت گرفته و نتایج مطلوبی در پی داشته است.

وی با اشاره به اینکه روند حرکت پروژه‌‌های مهر ماندگار در لرستان مطلوب است،‌ افزود:‌ مدیران استانی باید از این فرصتی که به وجود آمده برای توسعه استان لرستان نهایت تلاش خود را به کار ببرند.

دهمرده یادآور شد: منابع مالی طرح‌های مهر ماندگار از محل اعتبارات استانی، بودجه‌های عمرانی، اوراق مشارکت،‌اعتبارات ملی و ... تأمین می‌شود که در این روند استان‌هایی که پیشرفت فیزیکی بیشتری در اجرای این پروژه‌ها داشته باشند یقیناً می‌توانند اعتبارات بیشتری را جذب کنند.

استاندار لرستان گفت: موفقیت با مدیریت از راه دور حاصل نمی‌شود بلکه باید مدیران خود در صحنه و با کار و تلاش این پروژه‌ها را پیگیری کنند.

دهمرده خاطرنشان کرد:‌ براساس گزارش مدیران استانی تمام پروژه‌های عمرانی مهر ماندگار لرستان با توجه به برخی از کاستی و مشکلات همچنان فعال هستند و با تمام قدرت پیش می‌روند.

وی گفت: متأسفانه برخی افراد کم‌خرد و جاهل در این رابطه تلاش می‌کنند با طرح موضوع اتمام کار دولت و قرار گرفتن دولت در سال پایانی مدیریت به نوعی موجب ترویج بی‌انگیزگی و کم‌تحرکی در عرصه‌های مدیریتی شوند اما مطمئن باشید که این طور نیست و حتماً با این گونه افراد برخورد می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه اعتقاد داریم که طرح مهر ماندگار یک فرصت و ظرفیت برای رشد و تعالی استان است، گفت: باید تمام کارها کارشناسی شده و برای پیشرفت استان به کار گرفته شود.

دهمرده خاطرنشان کرد: امروز بستر مناسب برای بهره‌مندی‌ از حمایت‌‌های ویژه دولت و نظام برای عمران و آبادانی بیشتر مهیا شده است.

وی یادآور شد: مهر ماندگار اقدامی مؤثر از سوی دولت در راستای تحرک بخشی به فعالیت‌های عمرانی کشور است که در این میان باید استان لرستان تلاش کند تا اعتبارات بیشتری را در این زمینه برای توسعه این استان جذب کند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: همراه با مدیران و معاونان استانی چندین جلسه در کشور در این زمینه برگزار شده و به یاری خدا نتایج خوبی هم داشته است.

وی از مدیران استان لرستان خواست همچنان با وزارتخانه‌های خود رایزنی کنند و از هر اعتبار و کمکی که می‌توانند به استان لرستان انجام دهند، کوتاهی نکنند.

انتهای‌پیام/ 2304/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول