اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بسکتبال قزوین:

بسکتبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بسکتبال استان قزوین از دعوت نوجوان بسکتبالیست استان به اردوی تیم ملی نوجوانان کشورمان خبر داد.

بسکتبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

مهدی نوروزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با نظر کادر فنی تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشور مهرداد یوسفی نوجوان شایسته استان به اردوی تیم ملی دعوت شد.

وی افزود: این اردو از امروز به مدت یک هفته در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

نوروزی با اشاره به اینکه این اردوها به طور معمول هر دو هفته یک بار در راستای آماده‌سازی ملی‌پوشان نوجوان کشورمان تشکیل می‌شود عنوان کرد: یوسفی در مراحل قبلی اردوهای تیم ملی هم عملکرد خوب و مثبتی از خود بر جای گذاشته است.

دبیر هیئت بسکتبال استان قزوین یادآور شد: تیم ملی نوجوانان کشورمان خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی بسکتبال نوجوانان غرب آسیا آماده می‌کند که البته زمان و مکان این مسابقات تاکنون اعلام نشده است.

وی ابراز داشت: یوسفی با وجود سن و سال کمی که دارد یکی از ورزشکاران شایسته‌ای است که هم‌اکنون تیم تکماش قزوین را در رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور همراهی می‌کند.

نوروزی با بیان اینکه بسکتبال استان قزوین در سال‌های اخیر از رشد و پیشرفت بالایی برخوردار بوده تصریح کرد: سال گذشته هم در جریان دیدارهای تیم ملی جوانان، سعید باقری دیگر بسکتبالیست ارزنده استان حضور داشت که توانست به همراه تیم بسکتبال جوانان کشورمان عنوان قهرمانی رقابت‌های غرب آسیا را به دست آورد.

این مسئول اضافه کرد: هدف‌گذاری هئیت بسکتبال استان این است که با برنامه‌ریزی و استفاده بهتر از خلاقیت بازیکنان توانمند بومی تیم‌های رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان استان را تقویت کند تا در آینده‌ای نزدیک بتوان خروجی‌های مناسبی را از این مسئله گرفت.

دبیر هیئت بسکتبال استان در ادامه با اشاره به اینکه بسکتبالیست‌های نونهالان استان سال گذشته برای نخستین‌بار عنوان قهرمانی کشور را به دست آوردند عنوان کرد: این قهرمانی حاصل پشتکار و برنامه‌ریزی مناسبی بود که از قبل برای روند موفقیت این ورزشکاران ترتیب داده شده بود که در حال حاضر هم بیشتر بازیکنان نونهال با اعتماد به نفس بیشتری در تیم نوجوانان استان بازی می‌کنند.

نوروزی خاطرنشان کرد: تمام تلاش هئیت بسکتبال استان این است که سرمایه‌های بسکتبال استان با هدایت درست و برنامه‌ریزی صحیح قله های پیشرفت را طی کنند تا در آینده بتوانند در تیم‌های باشگاهی و تیم ملی بسکتبال کشورمان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

انتهای پیام/77004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول