اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم بسکتبال فولاد ماهان:

مانند همیشه در نیمه نخست مشکل داشتیم / از هفته آینده برای ماهان بازی می‌کنم

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم بسکتبال فولادماهان گفت: با برطرف شدن مصدومیتم از هفته آینده می‌توانم برای فولاد ماهان به میدان بروم.

مانند همیشه در نیمه نخست مشکل داشتیم / از هفته آینده برای ماهان بازی می‌کنم

محمد امجد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بازی خوبی را برابر تیم نفت سپاهان به نمایش گذاشتیم اما مانند همیشه در نیمه نخست با مشکل مواجه شدیم و اختلاف امتیازمان با این تیم کم شد و یکی از دلایلش هم این بود که از 11 بازیکن در این نیمه استفاده کردیم.

وی تصریح کرد: اما در نیمه دوم با بهتر شدن دفاع تیم اختلاف بیشتری را با تیم نفت ایجاد کردیم و خوشبختانه موفق شدیم با نتیجه خوبی این تیم را شکست بدهیم.

بازیکن تیم بسکتبال فولادماهان با اشاره به تیم‌های مدعی پتروشیمی بندر امام و مهرام تأکید کرد: تیم بسکتبال پتروشیمی در حال حاضر بازی‌های بسیار خوبی را از خود ارائه می‌دهد و با سرمایه‌گذاری مناسب و بازیکنان خارجی خوبی که در اختیار گرفته یکی از تیم‌های مدعی این فصل است.

وی در مورد تیم بسکتبال مهرام نیز گفت: این تیم به دلیل اینکه سرمربی خود را در ابتدای کار از دست داد شوک بزرگی را تحمل کرد و تاکنون نتوانسته بازی‌های خیلی خوبی را از خود به نمایش بگذارد و در این هفته نیز متحمل دومین باخت خود در برابر پتروشیمی بندرامام شد.    

بازیکن تیم بسکتبال فولادماهان با اشاره به مصدومیتش افزود: در هفته‌های گذشته و بازی برابر نفت به دلیل کشیدگی عضله ران نتوانسته‌ام برای تیم به میدان بروم اما با برطرف شدن مصدومیتم از هفته آینده در میادین حضور پیدا می‌کنم.

وی با اشاره به بازی هفته آینده تیمش برابر صنایع پتروشیمی ماهشهر تاکید کرد: این تیم هم برای ما قابل احترام است و با قدرت می‌رویم تا این بازی را نیز با برد پشت سر بگذاریم.

به گزارش فارس، بازی هفته آینده فولاد ماهان برابر پتروشیمی ماهشهر دوشنبه هفته آینده و در ماهشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول