اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

دیدار وزرای خارجه اتحادیه اروپا با رهبر مخالفان سوریه

خبرگزاری فارس: وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا روز گذشته با رهبر مخالفان سوریه دیدار کردند.

دیدار وزرای خارجه اتحادیه اروپا با رهبر مخالفان سوریه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری «یورونیوز»، وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا روز گذشته با «احمد معاذ الخطیب» رهبر مخالفان سوری دیدار کردند.

معاذ الخطیب که ماه نوامبر امسال به عنوان رهبر ائتلاف ملی انقلابیون و مخالفان سوریه شناخته شده، نسبت به خطر افزایش درگیری‌ها در سوریه هشدار داد.

معاذ الخطیب در سخنانی اظهار داشت که گمان نمی‌برد رژیم سوریه از سلاح شیمیایی علیه مردم استفاده کند و گفت که آنها از این حربه برای ترساندن مردم استفاده می‌کنند اما آن را به‌ کار نمی‌برند.

«ویلیام هیگ» وزیر امور خارجه انگلیس نیز در بیان توقعات اتحادیه اروپا از مخالفان سوریه گفت از آنها می‌خواهد، آنچه که رژیم اسد انجام نداده یعنی حقوق‌بشر، قوانین بین‌المللی انسانی، دموکراسی و آزادی را برای مردم سوریه رعایت کنند.

معاذ الخطیب همچنین گفت توقع دارد که مسئله به رسمیت شناخته شدن مخالفان سوریه توسط اتحادیه اروپا و تحویل سلاح به آنها در کنفرانس دوستان سوریه که این چهارشنبه در مراکش برگزار می شود، مورد بحث قرار گیرد.

انتهای پیام/ر.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول