اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با کاروان سفینة‌النجاة-56

امروز ضریح عشق میهمان خرمشهر می‌شود/ خرمشهر تعطیل است

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان از تعطیلی اداره‌ها و مدارس شهر خرمشهر به دلیل ورود ضریح مطهر امام‌حسین (ع) به این شهر خبر داد.

امروز ضریح عشق میهمان خرمشهر می‌شود/ خرمشهر تعطیل است

سید جعفر حجازی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی فارس به کاروان سفینة‌النجاة اظهار داشت: کاروان سفینة‌النجاة صبح امروز آبادان را به سمت خرمشهر ترک کرد و امشب را میهمان مردم شهیدپرور این شهر است.

وی ادامه داد: ضریح مطهر اباعبدالله الحسین (ع) فردا نیز به شلمچه خواهد رفت و مراسم وداع نیز در آنجا با حضور خانواده‌های شهدا و دیگر اقشار جامعه برگزار می‌شود.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه مدارس و اداره‌های خرمشهر امروز تعطیل است، عنوان کرد: مدارس مسیر راه میدان ایستگاه هفت آبادان تا فرودگاه نیز امروز تعطیل است و عاشقان ولایت و امامت می‌توانند برای ابراز ارادت به ساحت مقدس اباعبدالله‌الحسین (ع) در مراسم استقبال و بدرقه ضریح مطهر سیدالشهدا (ع) حضور پیدا کنند.

گفتنی است،‌ کاروان سفینة‌النجاة دیروز در میان استقبال هزاران نفر از مردم حسینی آبادان وارد این شهر شد و تا صبح امروز میهمان مردم این شهر بود.

انتهای‌ پیام/72001/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول