اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ارتش سوریه آرامش را در پایتخت برقرار کرده است

خبرگزاری فارس: ارتش سوریه با ناکام گذاشتن نقشه های تروریستی افراد مسلح و دستگیری تعدادی از آنان از جمله دو عضو القاعده، آرامش را در پایتخت برقرار کرده است.

ارتش سوریه آرامش را در پایتخت برقرار کرده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، ارتش سوریه با حمله به مقر تروریست‌ها در برخی نقاط سوریه و دستگیری تعدادی از آنان از جمله دو عضو القاعده، اکنون آرامش را در تمام مناطق دمشق برقرار کرده اند.

ارتش سوریه امروز توانست حمله گروه  120 نفره تروریست‌ها به ایست بازرسی در ریف دمشق را ناکام گذاشته و تعدادی از تروریست‌ها که دارای تابیت‌های مختلف عربی و غیر عربی بودند، از جمله دو تن از سران القاعده را در شرق و جنوب دمشق دستگیر کند.

ارتش همچنین با گروهی از تروریست ها در بزرگراه درعا درگیر شده و خسارت سنگینی به آنان وارد آورد.

حمص واقع در مرکز سوریه از دیگر شهرهایی بود که امروز به صحنه درگیری ارتش سوریه با تروریست های مسلح تبدیل شد. این درگیری‌ها پس از آن آغاز شد که تروریست‌ها منازل مسکونی در ملحه المضابع را هدف قرار داده و تعدادی از غیرنظامیان را کشته و زخمی کردند.

در ادلب واقع در شمال غرب سوریه نیز ارتش توانست یک انبار مهمات تروریست ها را منهدم کرده و افراد مسلح حاضر در این محل را به قتل برساند. در بین تروریست‌هایی که در این محل حضور داشتند اتباعی از کشورهای غیر عربی نیز مشاهده شدند.

نیروهای ارتش همچنین مناطق بستان و السبع و نیز اللیرمون در حلب را که محل استقرار تروریست ها بود، با خمپاره هدف قرار دادند.

اما دیرالزور در شمال شرق سوریه نیز امروز شاهد درگیری ارتش با گروهی از تروریست ها بود که تلاش داشتند فرودگاه این شهر را هدف قرار دهند.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول