اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی بناب:

خودیاری اهالی در اداره روستاها ضروری است

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی بناب با تاکید بر خودیاری اهالی در اداره روستاها از آغاز کاشت نهال و نصب چراغ‌های تزیینی در بلوارهای این روستا خبر داد.

خودیاری اهالی در اداره روستاها ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، ناصر بزازبنابی عصر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات روستای «قره‌چپق» اظهار کرد: هم‌اکنون 5 هزار و 718 نفر در قالب یک هزار  و 730 خانوار در روستای قره‌چپق زندگی می‌کنند.

وی افزود: این روستا در دوران دفاع مقدس 21 شهید والامقام را تقدیم نظام کرده و وجود هفت باب مسجد، یک امامزاده، یک باب سالن ورزشی چند منظوره و یک مجتمع فرهنگی، ارزش و جایگاه فرهنگی و مذهبی این روستا را دو چندان کرده است.

بزازبنابی اضافه کرد: امسال علاوه بر پرداخت اعتبار750 میلیون ریالی دولت به دهیاری «قره‌چپق» 230 میلیون ریال هم توسط خودیاری اهالی جمع‌آوری شده است که با توجه به ظرفیت و علاقمندی اهالی روستا کافی نیست و باید برای مشارکت در عمران و آبادانی هرچه بیشتر روستا مردم همت کنند.

وی بیان کرد: روستای قره‌چپق با کشت وسیع محصولات پیاز، هویج و سیب زمینی و داشتن کارخانجات بسته‌بندی گوشت و سبزه پاک کنی به عنوان منطقه مهم کشاورزی در شهرستان محسوب می‌شود.

بزازبنابی گفت: کتابخانه عمومی در حال احداث قره‌چپق از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و بزودی کاشت نهال و نصب چراغ‌های تزیینی در بلوارهای این روستا آغاز می‌شود.

انتهای پیام/60004/ت/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول