اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

مدیریت متمرکز از ضعف‌های ساختار اجرایی کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر ضعف‌هایی در ساختار اجرایی فعلی کشور مشاهده می‌شود که مدیریت متمرکز به عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلات و ضعف‌های موجود در ساختار اجرایی کشور، از آن جمله است.

مدیریت متمرکز از ضعف‌های ساختار اجرایی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولیها ظهر امروز در جمع اعضای انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی و مسئولان شهری اصفهان اظهار کرد: مدیریت متمرکز حاکم بر کشور نمی‌تواند با یک نگاه به تمام مشکلات موجود در سطح کشور رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه شهری مانند اصفهان از ظرفیت‌های بسیاری در راستای ساماندهی مشکلات و چالش‌های موجود در جامعه برخوردار است اما مدیریت متمرکز به شهرداری و مدیریت شهری اجازه فعالیت در این زمینه را نمی‌دهد، ادامه داد: تمام خدمات و مباحث مورد نیاز در سطح شهر با استفاده از ظرفیت‌های مردمی قابل اجرا است و مردم پشتوانه کشور برای برطرف شدن مشکلات هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه مردم می‌توانند مشاوران مسئولان در راستای اجرای طرح‌های مورد نیاز در سطح شهر باشند، تصریح کرد: در حال حاضر ضعف‌هایی در ساختار اجرایی فعلی کشور مشاهده می‌شود که مدیریت متمرکز به عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلات و ضعف‌های موجود در ساختار اجرایی کشور به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید مباحث اجرایی را به شهرداری‌ها و مدیریت شهری واگذار کند، اضافه کرد: در صورتی که کار‌های اجرایی به مدیریت شهری واگذار شود بسیاری از مشکلات موجود در سطح جامعه نیز کاهش می‌یابد و مدیریت واحد شهری باید هر چه سریع‌تر تحقق پیدا کند.

حاج رسولیها با بیان اینکه مدیریت شهری اصفهان در سال‌های گذشته اقدامات بسیاری را در راستای اجرای طرح‌های مناسب‌سازی در سطح شهر انجام داده است، تاکید کرد: مدیریت شهری اصفهان از آمادگی کامل برای حمایت از معلولان موجود در اصفهان برخوردار است و قشر معلول نباید مورد غفلت قرار بگیرند.

انتهای پیام/2301/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول