اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران:

اشتباه روزنامه وارش به مسئولان نشریه ابلاغ شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: اشتباه روزنامه وارش به مسئولان نشریه ابلاغ شد.

اشتباه روزنامه وارش به مسئولان نشریه ابلاغ شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی از انجام اقدامات قانونی علیه مدیران و انتشاردهندگان مطلب خلاف مبانی امام و انقلاب خبر داد.

ابراهیمی اظهار داشت: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع علاوه بر تذکرات لازم، اقدامات اولیه و پیگیری‌ها انجام و به مسئولان روزنامه ابلاغ شد.

امام جمعه نور نیز در واکنش به درج مطلبی در یکی از روزنامه‌های محلی استان گفت: قانون باید آنقدر بازدارنده باشد که ریشه اینگونه جسارت‌ها خشکانده شود.

حجت‌الاسلام محمد باقرزاده با انتقاد از درج مطلبی با عنوان مشاهیر مازندران در یکی از صفحات یک روزنامه استانی که در روز گذشته به چاپ رسید و در آن به مصاحبه خبرنگار(عماد رام) و امام (ره) اشاره شد، بیان داشت: عمل این روزنامه توهین به امام و نهضت امام راحل است و باید با مسئولان و ناشران این مطلب برخورد جدی قانونی صورت پذیرد.

امام جمعه نور اظهار داشت: قانون مطبوعات بازدارندگی لازم را ندارد و پس از اتفاق پیگیری انجام و اقداماتی صورت می‌گیرد که کافی نیست، آنچه مهم است باید ریشه اینگونه جسارت‌ها خشکانده شود.

باقرزاده تصریح کرد: اینکه ما هر از چندگاه منتظر اقدامات اینچنینی باشیم و با افراد هم برخورد شود اما در مدت کوتاه دیگر در رسانه‌ای دیگر و عنوان دیگر فعالیت خود را داشته باشند، منطقی نیست و قطعا این عملکرد توسط مردم مذموم است.

وی خواستار برخورد قاطع و شایسته با انتشاردهندگان این مطلب شد.

امام جمعه نور همچنین از انتشار آگهی گمشده مربوط به یک سگ در صفحه اول این روزنامه انتقاد کرد و آن را در شأن مطبوعات نظام اسلامی ندانست.

انتهای پیام/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول