اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی قم خبر داد

بی‌توجهی شرکت‌های حفار به بهسازی معابر روستایی

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی قم از بی‌توجهی شرکت‌های حفار به بهسازی معابر روستایی خبر داد و خواستار توجه مسئولان شرکت‌های حفار به این مسئله شد.

بی‌توجهی شرکت‌های حفار به بهسازی معابر روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، وحید گلیکانی امروز در دومین جلسه کمیسیون هماهنگی فعالیت‌های عمرانی شهرستان قم خطاب به نماینده شرکت آبفار قم بیان کرد: ما نباید همیشه به دنبال علت تأخیر افتادن در فعالیت‌ها بگردیم بلکه باید فعالیت‌های خود را با احساس مسئولیت درست‌تر و بهتر انجام دهیم.

وی با اشاره به حفاری‌هایی که آب و فاضلاب روستایی انجام داده اما نسبت به بهسازی اقدام نکرده است گفت: حتی برخی از این حفاری‌ها توسط بخشداری و به صورت رایگان برای شرکت آبفار انجام شد اما الان بعد از گذشت مدتی از اتمام فعالیت شرکت آبفار هنوز این حفاری‌ها بازسازی نشده است.

بخشدار مرکزی قم این حفاری‌ها را برای مردم و ساکنین محل‌ها با خطراتی همراه دانست و ادامه داد: حتماً باید یک فردی در این حفاری‌ها بیفتد و دست و پایش بشکند تا ما به فکر پر کردن حل مشکل باشیم؟

گلیکانی اضافه کرد: خیلی از مناطق حفاری‌ها پر شده ولی اقدام به بهسازی آنها و همسان‌سازی آن با محیط اطراف نشده که این موضوع هم موجب نارضایتی مردم شده است.

وی با اشاره به حفاری‌هایی که بعد از بهسازی معابر انجام می‌شود تصریح کرد: این حفاری‌ها موجب از بین رفتن سنگ فرش و روسازی انجام شده می‌شود و این حق مردم و از بیت المال مردم است.

همچنین در ادامه این نشست بخشداران و دهداران برخی دیگر از مناطق شهرستان نسبت به این مسئله گلایه کرده و خواستار تصویب برنامه‌ای در این زمینه شدند.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول