اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سابق مسلمانان آلمان در بازدید از زندان طبس:

زندان طبس الگویی کارآمد برای کانون‌های اصلاح و تربیت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سابق مسلمانان کشور آلمان در بازدید از زندان طبس گفت: زندان طبس نمونه و الگویی مطلوب و کارآمد برای سایر کانون‌های اصلاح و تربیت است.

زندان طبس الگویی کارآمد برای کانون‌های اصلاح و تربیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس به نقل از روابط عمومی زندان شهرستان طبس، حجت‌الاسلام سید محمود وزیری از اساتید حوزه و دانشگاه، مبلغ بین‌الملل و امام جمعه سابق مسلمانان کشور آلمان در جمع مددجویان زندان طبس اظهار داشت: با ضمانت خداوند متعال در قرآن کریم، گذشته بندگان جبران می‌شود و آینده آن‌ها تأمین است، به شرطی که بنده هم توبه واقعی کند و اعتقاد حقیقی به اسلام داشته باشد و با اعمال شایسته خود نیز در راستای جبران گذشته قدم بردارد.

وی که برای تدریس درس اخلاق در جمع مددجویان ندامتگاه طبس حضور یافته بود، از قسمت‌های مختلف زندان بازدید کرد و یادآور شد: نمی‌توان این مکان را زندان نامید، بلکه اینجا واقعاً کانون توبه و انابه است.

امام جمعه سابق مسلمانان آلمان در دفتر نظرات زندان طبس چنین نوشت: «الحمدالله امروز از ندامتگاه شهرستان طبس بازدید کردم که اهتمام ویژه در این زندان به نکات معنوی، پرورشی، روان، اخلاقی، آموزشی و ورزشی توجه مرا به شکل عجیبی جلب کرد که الحق‌والانصاف می‌تواند الگوی کارآمدی برای سایر کانون‌های اصلاح و تربیت باشد».

انتهای پیام/90001/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول