اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هشت ماه سال‌جاری صورت گرفت

انجام 62 هزار و 213 فقره بازدید از واحدهای صنفی زنجان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: طی هشت ماه سال‌جاری 62 هزار و 213 فقره بازدید از واحدهای صنفی استان زنجان صورت گرفته است.

انجام 62 هزار و 213 فقره بازدید از واحدهای صنفی زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 2 هزار و 743 فقره پرونده تخلف در زمینه بازرسی‌های صورت گرفته طی هشت ماه سال‌جاری در استان زنجان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه طی هشت ماه سال‌جاری در استان زنجان 62 هزار بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تخلف تشکیل شده در این هشت ماه نیز 11 میلیارد و 130 میلیون و 67 هزار و 28 ریال برآورد شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه 179 فقره پرونده قاچاق طی هشت ماه سال‌جاری در استان زنجان تشکیل شده است، تصریح کرد: ارزش ریالی پرونده‌های قاچاق کالا در استان 185 میلیون و 676 هزار و 505 ریال اعلام شده است.

*دریافت 2400 شکایت مردمی در مجمع امور صنفی زنجان

وی با اشاره به اینکه در هشت ماه سال‌جاری 2 هزار و 436 مورد شکایات مردمی توسط واحد نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان دریافت شده است، اضافه کرد: 649 مورد از شکایات منجر به تخلف واحدهای صنفی استان شناخته شده است.

شریفی یادآور شد: با بررسی‌های صورت گرفته 576 مورد از شکایات مردمی ثبت شده در واحد نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با رضایت شاکی مختومه اعلام شده است.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول