اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر بهداشت:

جایزه شهید رهنمون به تلاشگران عرصه پزشکی اعطاء می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعطای جایزه ویژه شهید رهنمون به تلاشگران عرصه پزشکی خبر داد.

جایزه شهید رهنمون به تلاشگران عرصه پزشکی اعطاء می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی محققی در جمع رئیس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی با ارج نهادن به تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهید دکتر رهنمون در دوران دفاع مقدس از تصویب اعطای جایزه شهید دکتر رهنمون به تلاشگران عرصه پزشکی خبر داد.

وی افزود: شهید رهنمون یکی از اسطوره‌ها و اسوه‌های جامعه پزشکی کشور است و برای اینکه جامعه پزشکی و علمی و مردم با شیوه زندگی و تلاش‌ها و جریان شهادت و پایمردی‌های این مرد بزرگ و سایر هم‌رزمان ایشان آشنا شوند، طراحی جایزه ملی شهید رهنمون انجام شده است.

محققی عنوان کرد: در سالگرد شهادت این شهید بزرگوار در بهمن ماه سال جاری، مراسمی برگزار می‌شود و برای نخستین بار این جایزه به عنوان نماد تلاش و جهاد علمی، ایمان و فضیلت در جامعه پزشکی به فعالان این عرصه اعطاء می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشرفت‌های بسیار خوب حاصل شده در علوم پزشکی، این پیشرفت‌ها را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، نمونه این دستاوردهاست که مرهون پایمردی و تلاش‌های شهید محراب، آیت‌الله صدوقی است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های معنوی و علمی خوبی در استان یزد برای تبدیل این استان به یکی از قطب‌های علوم پزشکی کشور وجود دارد، خواستار ایجاد مرکز مطالعات در دانشگاه به منظور محل بروز اندیشه‌های خلاق و نخبه در دانشگاه علوم پزشکی یزد شد.

انتهای پیام/2464/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول