اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

اندیشه آیت‌الله دستغیب نیاز جامعه امروز است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: اندیشه آیت الله دستغیب نیاز کنونی جامعه جوان ایران است و باید برای بازخوانی اندیشه والای این شهید بزرگ اقدام کرد.

اندیشه آیت‌الله دستغیب نیاز جامعه امروز است

حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی امروز به مناسبت سالروز شهادت شهید محراب آیت‌الله دستغیب شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: آیت‌الله دستغیب شیرازی در نگارش کتب تبیین کننده دین اسلام و ترویج شریعت در جامعه زحمت فراوانی کشید و باید بار دیگر اندیشه این فقیه فقید بازخوانی و به جامعه ارائه شود.

وی آیت‌الله دستغیب شیرازی را نمونه زمان توصیف کرد و گفت: آیت‌الله دستغیب شیرازی در نگارش و زهد در زمان نمونه بود و به این دلیل کتب نگارش شده از سوی ایشان هنوز هم در جامعه طرفدار دارد.

سلیمانی خاطر نشان کرد: کتب نوشته شده از سوی آیت‌الله دستغیب شیرازی در جامعه به دلیل ناب بودن در محتوا و انتخاب صحیح و موضوع کتاب طرفدار زیادی دارد و باید بارها و بارها این کتاب‌ها به چاپ برسد و برای مطالعه در اختیار جوانان قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین مخاطب کتاب‌های آیت‌الله دستغیب شیرازی جوانان هستند، افزود: جوانان اصلی‌ترین قشری هستند که آیت الله دستغیب برای آن‌ها قلم فرسایی می‌کرد و سطح کتاب‌های نوشته شده از سوی ایشان بسیار ساده و جوان پسند است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر با اشاره به اینکه  باید از اندیشه‌هایی همچون آیت الله دستغیب شیرازی در جامعه حمایت شود، تاکید کرد: متولیان فرهنگی در راستای ترویج اندیشه‌ها و تفکرات والای این شهید محراب در جامعه تلاش کنند و نیاز امروز جامعه ایرانی ترویج این اندیشه‌هاست.

وی خاطر نشان کرد: آیت‌الله دستغیب شیرازی کتاب‌های خود را بر اساس نیاز دینی و فطری انسانی نوشته است و به این دلیل کتاب‌های این سومین شهید محراب هیچ‌گاه رنگ کهنگی به خود نمی‌گیرد.

سلیمانی با اشاره به اینکه هر اندیشه نابی دشمنانی دارد، تاکید کرد: هر اندیشه نابی در جامعه دشمنانی دارد و به این دلیل منافقان کور دل به سخیف‌ترین شکل این اندیشه متعالی را هدف قرار دادند و تا ابد ننگی برای خود در تاریخ ثبت کردند.

انتهای پیام/72006/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول