اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

لاوروف: باید پاسخی مناسب به قانون ضد روسی آمریکا بدهیم

خبرگزاری فارس: وزیر امور خارجه روسیه تصویب قانون به اصطلاح «فهرست ماگینسکی» را دخالت در امور داخلی این کشور نامیده و تاکید کرد واکنش دومای دولتی به این اقدام غیردوستانه باید دست جمعی و با حمایت همه احزاب پارلمانی صورت بگیرد.

لاوروف: باید پاسخی مناسب به قانون ضد روسی آمریکا بدهیم

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه امروز به خبرنگاران اعلام کرد که واکنش دومای دولتی روسیه به تصویب قانون به اصلاح «فهرست ماگینسکی» در سنای آمریکا باید دست جمعی و با حمایت همه احزاب صورت بگیرد.

لاوروف گفت: تصویب این قانون در واقع دخالت در امور داخلی روسیه است و به همین  دلیل من بسیار علاقه مندم که عکس العمل دومای دولتی دست جمعی و با حمایت همه احزاب صورت بگیرد.

صبح امروز نیز کاخ کرملین وعده داد که اقدام مناسبی در پاسخگویی به تصویب قانون «فهرست ماگینسکی» از سوی روسیه انجام خواهد شد.

"یوری اوشکوف" مشاور رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد: تصویب قانون ماگینسکی اقدامی کاملا غیردوستانه از سوی آمریکا بود و ناراحت کننده ترین مسئله آن است که ما هم مجبور خواهیم بود پاسخ مناسبی به این اقدام بدهیم. ما باید پاسخ دهیم و حتما این کار را خواهیم کرد.

سنای آمریکا روز پنج شنبه لایحه قانونی در زمینه مبادلات تجاری با روسیه، موسوم به «قانون ماگینسکی» را تصویب کرد که اعمال تحریم‌های روادیدی علیه برخی مقامات روسی که به عقیده آنها ناقض حقوق بشر هستند را در نظر گرفته است. 

انتهای پیام/آ.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول