اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین:

کولاک جان کوهنورد اسفراینی را گرفت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی اسفراین گفت: کوهنورد 31 ساله‌ای بر اثر کولاک و برف شدید از کوه‌های «دهنه اجاق» این شهرستان سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

کولاک جان کوهنورد اسفراینی را گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان شمالی، حسین بدری اظهار کرد: در پی اعلام پاسگاه انتظامی بام این فرماندهی مبنی بر سقوط کوهنوردی از کوه‌های «دهنه اجاق» بلافاصله نیروهای انتظامی و امدادی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در محل مشخص شد سه نفر به هویت‌های معلوم برای کوهنوردی به ارتفاعات کوه‌های دهنه اجاق شهرستان اسفراین رفته و یکی از آنان به هویت «محمد.ک» 31 ساله از کوه سقوط می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین افزود: با وجود تلاش‌های فراوان نیروهای انتظامی، هلال احمر، آتش نشانی و محیط زیست به علت برف و کولاک شدید جسد متوفی کشف نشد.

وی اظهار کرد: در نهایت با عزم جدی نیروهای انتظامی، امدادی و اهالی روستای «بام»، جسد متوفی در ارتفاعات کوه‌های دهنه اجاق شهرستان اسفراین کشف و تحویل خانواده‌اش شد.

بدری به همه شهروندان و کوهنوردان توصیه کرد؛ از عزیمت به کوه برای کوهنوردی در فصل زمستان خودداری کرده و حتی‌المقدور قبل از انجام کوهنوردی از وضعیت جوی هوا مطمئن شوند تا گرفتار کولاک نشوند.

انتهای پیام/63001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول