اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌علوم پزشکی شهرکرد:

بسیج در سخت‌ترین شرایط حافظ انقلاب بود

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌علوم پزشکی شهرکرد گفت: بسیج جزو آرمان‌های انقلاب اسلامی است و یکی از مجموعه‌هایی است که توانست در سخت‌ترین شرایط انقلاب را حفظ و بیمه کند.

بسیج در سخت‌ترین شرایط حافظ انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری بعدازظهر امروز در دیدار با اعضای شورای ناحیه بسیج دانشجویی این استان، اظهار داشت: بسیج جزو آرمان‌های انقلاب اسلامی است و یکی از مجموعه‌هایی است که توانست در سخت‌ترین شرایط انقلاب را حفظ و بیمه کند.

وی با اشاره به ابعاد هجمه و حملات دشمن علیه کشور، گفت: باید با تمام توان و حفظ روحیه بسیجی از نبرد فرهنگی عقیدتی سربلند بیرون آییم و این همان بسیجی‌گری است.

جعفری با بیان لزوم تبلیغ درست و بجا از عملکرد بسیج، اظهار داشت: بدخواهان انقلاب اسلامی از ابتدا با دو عامل مهم این انقلاب مخالف بودند و هستند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌علوم پزشکی شهرکرد اصل نظام و ولایی بودن آن و سپاه و بسیجی بودن را دو عامل مهم انقلاب عنوان کرد و گفت: نباید این دو اصل تضعیف شوند.

وی خاطرنشان کرد: این مهم منوط است به تبلیغ درست و زیبا جلوه دادن آنها و نباید با عملکرد و تبلیغ نادرست گروهی، زمینه بد جلوه دادن آنها را فراهم کنیم.

جعفری با اشاره به پیامدهای عمده انقلاب، گفت: نفی انسان مداری به عنوان ایدئولوژی حاکم که در قالب تکنولوژی مدرن نهادینه شده و به تمام جهان به عنوان ارزش مسلط تسری یافته است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با ارائه ارزش‌های اصیل، ضربه‌ای شکننده‌ای به این باور مسلط وارد ساخت، طرح شعار نه شرقی نه غربی در بعد سیاسی که معادله جدیدی در حرکت‎‌های استقلال طلبانه در جهان ایجاد کرد و از آنجا که هسته مرکزی این انقلاب را تفکر مبتنی بر وحی تشکیل می‌داد، پدیده‌ای به نام حکومت ایدئولوژیک در روابط بین‌الملل خودنمایی کرد.

انتهای پیام/68001/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول