اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شناگر ملی‌پوش اصفهانی:

رکورد ملی ایران را در مسابقات جهانی می‌شکنیم

خبرگزاری فارس: شناگر ملی‌پوش اصفهانی گفت: در مسابقات جهانی به دنبال کسب مدال نیستیم اما در نظر داریم رکورد ملی ایران را ارتقا بدهیم.

رکورد ملی ایران را در مسابقات جهانی می‌شکنیم

جمال چاووشی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: برای نخستین بار است که تجربه شرکت در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آورده‌ام و شناخت چندانی از جو مسابقات و حریفان ندارم.

وی ادامه داد: مسابقات جهانی ترکیه در مسافت کوتاه برگزار می‌شود و تفاوت عمده آن با سایر مسابقات جهانی، انجم مسابقات در استخر 25 متر است.

شناگر ملی‌پوش اصفهانی با اشاره به نحوه انتخاب کادر فنی تیم ملی تصریح کرد: من و افشین عسگری که در مسابقات انتخابی تیم ملی بیشترین امتیاز فنی را به ‌دست آوردیم، برای حضور در مسابقات جهانی ترکیه انتخاب شدیم.

وی با بیان اینکه تعلیق فدراسیون شنا صحت نداشته است، تصریح کرد: فدراسیون شنای ایران مشکلی با فدراسیون آسیایی پیدا کرده بود و به همین دلیل نتوانستیم در مسابقات آسیایی شرکت کنیم.

چاووشی‌فر ادامه داد: برای حضور در مسابقات جهانی مشکلی وجود ندارد و می‌توانیم در این مسابقات به شکستن رکورد‌های ملی فکر کنیم.

به گزارش فارس، رقابت‌های شنای مسافت کوتاه قهرمانی جهان در روزهای 22 تا 26 آذرماه جاری در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2301/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول