اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعضای بدن جانباز قمی اهدا شد

ایثار و جانبازی حتی بعد از مرگ مغزی

خبرگزاری فارس: ‌اعضای پیکر ماشاالله عسگری ورجانی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس که دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران اهدا شد.

ایثار و جانبازی حتی بعد از مرگ مغزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، ماشاالله عسگری که به علت بیماری در بیمارستان ساسان تهران بستری بود از چند روز گذشته در حالت کما به سر می‌برد و خانواده ایشان در اقدامی ایثارگرانه برخی از اعضای آن جانباز از جمله کلیه، کبد، استخوان و برخی بافت‌ها را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

وی در سال 1339 متولد شد و در سال 1361 عازم جبهه‌های حق علیه باطل گردید و در جبهه جنوب و غرب به دفاع از ارزش‌های الهی پرداخت و سرانجام نیز به درجه رفیع جانبازی نایل آمد.

این جانباز فداکار در سال 61 در عملیات والفجر مقدماتی و باری دیگر در سال 62 در جزیره مجنون از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شد.

پس از اینکه وی از چند روز گذشته دچار مرگ مغزی شد خانواده ایشان اعضای بدنش را به بیماران اهدا کردند تا پیکرش همچنان مایه حیات دیگر انسان‌ها باشد.

پیکر آن مرحوم امروز ظهر برای تشییع به قم منتقل شد و در روستای ورجان از توابع بخش کهک قم به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول