اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتبال نوجوانان

صبای قم به مصاف استقلال و نفت می‌رود

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال نوجوانان صبای قم گفت: این تیم در آغاز دور برگشت دیدارهای مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در دو دیدار حساس متوالی به مصاف نمایندگان فوتبال خوزستان می‌رود.

صبای قم به مصاف استقلال و نفت می‌رود

هادی گایینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: از سوی سازمان لیگ آزادگان مجری برگزاری رقابت‌های لیگ‌های رده‌های سنی پایه فوتبال باشگاه‌های کشور برنامه بازی‌های تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در لیگ برتر کشور در حالی اعلام شد که در هفته نخست در قم به میدان می‌رویم.

وی ادامه داد: تیم نوجوانان صبای قم در نیم فصل نخست بازی‌های مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور عملکرد خوبی داشت و با وجود تمام محدودیت‌ها و کمبودهایی که داشتیم توانستیم رتبه چهارم جدول رده‌بندی را در اختیار بگیریم.

سرپرست تیم فوتبال نوجوانان صبای قم افزود: این تیم در گروه دوم مقدماتی رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور با تیم‌های نفت و گاز گچساران، استقلال اهواز، فولاد خوزستان، حافظ شیراز، شهرداری اندیمشک، ذوب آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان هم‌گروه است.

وی تصریح کرد: انصافاً در گروه بسیار سختی قرار گرفته‌ایم و تیم صبای قم به خوبی توانسته است در هفت بازی دور رفت سه پیروزی، یک تساوی و سه باخت مقابل حریفان خود کسب کند، در حالی که یکی از باخت‌های ما به دلیل این بود که نتوانستیم به موقع در زمین مسابقه برابر فولاد خوزستان حاضر شویم.

گایینی بیان داشت: تیم ما ترکیبی از استعدادها و بازیکنان آینده‌دار فوتبال استان قم است که در دور رفت موفق شد تیم‌های شهرداری اندیمشک، صنعت نفت آبادان و نفت و گاز گچساران را در قم شکست داده و در خارج از خانه نیز با تیم حافظ شیراز مساوی ارزشمندی کسب کند.

وی تصریح کرد: ما در مجموع عملکرد بسیار خوبی داشته و می‌توانیم با اضافه کردن چند بازیکن جدید در زمان نقل و انتقالات نیم فصل مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور که از روز پنجشنبه نهم آذر تا بیست و دوم آذر ماه خواهد بود، تیم را تقویت کنیم اما چنین قصدی را نداریم و با همان نفرات به نیم فصل دوم بازی‌های مرحله گروهی خواهیم رفت.

سرپرست تیم فوتبال نوجوانان صبای قم افزود: همچنین برنامه بازی‌های تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در هفته‌های هشتم و نهم مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور مشخص شد و طی آن صبای قم جمعه 24 آذر در قم میزبان استقلال اهواز و پنجشنبه 30 آذر میهمان نفت و گاز گچساران است.

انتهای پیام/78002/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول