اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج خبر داد

جانمایی و احداث 22 پل در کرج

خبرگزاری فارس: شهردار کرج از جانمایی و احداث 22 پل در کرج خبر داد.

جانمایی و احداث 22 پل در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در بازدید از برخی از طرح‌های عمرانی کرج اظهار داشت: اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه آنها یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید از سوی مسئولان انجام شود.

وی ادامه داد: شهرداران در مناطق مختلف باید براساس نیازسنجی‌ها طرح‌های عمرانی و خدماتی را در مناطق مختلف اجرایی کنند و به سمت توسعه و رشد مناطق گام بردارند.

این مسئول با بیان اینکه خدمات و طرح‌ها باید به گونه‌ای باشد که بتواند نیازهای مردم را مرتفع کند افزود: وضعیت طرح‌های خدماتی و عمرانی در کرج باید مطابق با استانداردها شود.

* احداث 22 پل عابر پیاده در کرج

وی در ادامه سخنان خود به احداث 22 پل عابر پیاده در کرج و با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و افزود: با مشارکت و همکاری بخش خصوصی در آینده‌ای نزدیک 22 پل عابر پیاده در نقاط مختلف و پرتردد کلانشهر کرج احداث و جانمایی می‌شود.

آقازاده عنوان کرد: وجود پل‌های عابر پیاده نقش مهمی در کاهش ترافیک و تصادفات دارند که این مهم بر اساس اولویت‌ها در نقاط مختلف کرج احداث خواهد شد.

وی آسایش و تأمین امنیت جانی مردم را اولین و مهم‌ترین اولویت شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد و با تأکید بر تحقق آن اظهار داشت: منافع شهروندان از مولفه‌هایی است که مسئولان شهری بعد از تأمین بسترهای رفاهی مردم به آن می‌پردازند.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول