اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل سفر تیم ملی امید به روسیه

مسابقه صبای قم و منصوری قرچک لغو شد

خبرگزاری فارس: مسابقه تیم‌های فوتسال صبای قم و شهید منصوری قرچک در هفته سیزدهم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور لغو شد.

مسابقه صبای قم و منصوری قرچک لغو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور رفت از چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور طبق برنامه کمیته فوتسال باید روز جمعه این هفته در شهرهای مختلف کشورمان با برگزاری شش مسابقه پیگیری می‌شد و طبق برنامه باید یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته بین صبا و شهید منصوری قرچک در قم برگزار می‌شد که این دیدار لغو شده و یک هفته دیرتر برگزار خواهد شد.

با تغییر ایجاد شده در بازی‌های لیگ برتر فوتسال، به غیر از دیدار صبای قم و شهید منصوری قرچک، مسابقه تیم‌های صنایع گیتی پسند اصفهان و شهرداری تبریز هم لغو شد ولی سایر دیدارهای هفته سیزدهم روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری طبق برنامه برگزار می‌شود.

نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی باید خود را برای دیدار هفته سیزدهم و پایانی دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور آماده کند که بر اساس برنامه جدید کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، این دیدار به ساعت 16 روز جمعه سی‌ام آذر ماه در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم موکول شده است.

دیدار صبای قم و شهید منصوری قرچک در حالی لغو شد که تیم ملی فوتسال امید کشورمان قرار است روزهای بیست و دوم تا بیست و هشتم آذر ماه در رقابت‌های بین‌المللی فوتسال روسیه شرکت کند و کمیته فوتسال تنها دیدار صبا با منصوری و شهرداری تبریز با گیتی پسند را لغو کرده است.

این در حالی است که صبای قم در حال حاضر تیم رده صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است و با 26 امتیاز این جایگاه را بالاتر از تیم‌های صنایع گیتی پسند اصفهان، شهید منصوری قرچک و حفاری اهواز در اختیار دارد.

تیم فوتسال صبای قم در آخرین بازی خانگی خود پیش از مصاف با تیم شهید منصوری قرچک، در خانه خود برابر تیم فوتسال گاز خوزستان به میدان رفت و توانست باخت 10 بر سه را به میهمان خود تحمیل کرده و سه امتیاز بازی را از آن خود کند.

امسال در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور 13 تیم حضور دارند و در 24 هفته به صورت رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا تکلیف چهاردهمین قهرمان این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور مشخص شود و قهرمان در سال 2013 در جام باشگاه‌های آسیا در ناگویا ژاپن به میدان برود.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول