اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید هیئت مدیره شاهین بوشهر در گفت‌و‌گوی تفصیلی با فارس:

استعفای افراشته از شاهین سیاسی بود/استفاده حداکثری از بازیکنان بوشهری

خبرگزاری فارس: رئیس جدید هیئت مدیره شاهین بوشهر گفت: برخی به خاطر مسائل جناحی و سیاسی می‌خواستند افراشته (رئیس قبلی شاهین) در این تیم نباشد و به نظر بنده اینگونه صحبت‌ها هم صحیح نیست.

استعفای افراشته از شاهین سیاسی بود/استفاده حداکثری از بازیکنان بوشهری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد خواجه‌پور نماینده دو دوره چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی که سابقه معاونت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم دارد و به قول برخی از ورزشی‌های استان بوشهر چهره‌ مورد قبول جناح‌های سیاسی مختلف هم هست وارد گود فوتبالی بوشهر شده تا بلکه بتواند باری از دوش مشکلات شاهین و هواداران دو آتشه این تیم محبوب ایران بردارد.

خواجه‌پور در این گفت‌وگو از برخوردهایی که با افراشته و کنگانی (مدیران پیشین شاهین) شده بود انتقاد و عنوان کرد ورزش نباید به سمت مسائل سیاسی برود. مشروح گفت‌و‌گوی فارس با ایشان را می‌خوانید.

فارس: آقای خواجه‌پور شما، نمایندگی مجلس، معاونت وزارت ارتباطات و حال شاهین. چه شد سر از شاهین با این همه مشکلات درآوردید؟

خواجه‌پور: اگر شاهین مشکل نداشت نباید برای کمک به این تیم وارد عمل می‌شدم، زمانی که نماینده مجلس بودم در فراکسیون ورزش تلاش‌های زیادی برای ورزش کشور داشتیم.

وی ادامه داد: پیش از این در هیئت مدیره شاهین به مسئولان کمک فکری می‌دادم و در این جریان مشکلاتی که برای شاهین پیش آمد برای اینکه کار باشگاه به رکود نخورد و تیم سقوط نکند، آمدیم که کمک کنیم.

رئیس هیئت مدیره شاهین گفت: علاقمندان به شاهین و پیشکسوتان به این جمع‌بندی رسیدند که تمام جناح‌ها بنده را قبول دارند و باید مقطعی مدیریت باشگاه را در دست بگیرم تا زمانی که مدیرعامل مشخص شود.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت جسمی که تازه هم عمل پیوند کلیه انجام داده‌ام، پذیرفتم به صورت موقت تا انتخاب مدیرعامل لایق و فعال مسئولیت باشگاه را بپذیرم.

فارس: سوابق ورزشی شما در زمان نمایندگی مجلس جه بوده؟

خواجه‌پور: در زمان نمایندگی مجلس عضو فراکسیون ورزش بودم و طرحی در نطق پیش از دستور مطرح کردم که موضوع آن بودجه کم ورزشی در سطح کشور بود و در همین ارتباط طرحی مبنی بر دریافت عوارض بر سیگار و نوشابه تدوین شد و مراحل قانونی کار در سازمان مدیریت سابق طی و نهایتا طرح تصویب شد و با همین مصوبه تعدادی ورزشگاه در سطح کشور برای بانوان و آقایان ساخته شده ضمن اینکه در شهرها و روستاهای استان هم شاهد احداث مکان‌های مختلف ورزشی بودیم.

نماینده سابق بوشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی مجلس بودم برای شاهین و ایرانجوان کمک‌هایی کردم حتی برای ورزش بانوان نیز کمک‌هایی صورت گرفت.

فارس: دوره مدیریت افراشته بر باشگاه شاهین را چطور ارزیابی می‌کنید؟

خواجه‌پور: به خاطر مسائل جناحی و سیاسی برخی می‌خواستند افراشته در شاهین نباشد و ایشان هم وقتی دید که مسئله رنگ و بوی سیاسی پیدا کرده استعفا داد البته ایشان در حال حاضر هم به شاهین کمک می‌کند.

وی افزود: به هر حال ایشان زیر فشار بود و عنوان می‌‌شد به خاطر نمایندگی مجلس و فعالیت در عرصه انتخابات ریاست جمهوری وارد باشگاه شاهین شده همین مسائل هم برای آقای کنگانی که فعال و موثر هم بود مطرح می‌شد اما این صحبت‌ها درست نیست و نباید ورزش را به سمت مسائل سیاسی بکشیم.

رئیس هیئت مدیره شاهین بوشهر تاکید کرد: شاهین مربوط به همه است و معنی نمی‌دهد این مسائل مطرح شود و باید حتی‌الامکان از این مسائل دوری کرد.

فارس: با این مشکلات فعلی وارد باشگاه شدید آخرین وضعیت شاهین چگونه‌ است؟

خواجه‌پور: شاهین یک سری بازیکن (حدود 5 نفر) پرهزینه و کم‌بهره داشت و با آقای پالیزدان (سرمربی فعلی شاهین) صحبت شد و آنان نیز قبول کردند تسویه حساب کنند و مابقی هم قبول کردند با این شرایط مالی خودشان را وقف کنند تا شرایط تیم بهتر شود.

وی اظهار داشت: برای رسیدگی به مشکلات مالی تا مراحلی پیش رفتیم و اکنون هم باید از هرگونه هزینه‌های اضافی خودداری کنیم و به اندازه‌ای حرکت کنیم که مشکلات مالی باشگاه زیاد نشود.

فارس: در ارتباط با اسپانسر مالی باشگاه که موضوع مهمی هم هست چه برنامه‌ای دارید؟

خواجه‌پور: اقدامات مفصلی در مورد اسپانسری باشگاه به ویژه پارس جنوبی انجام دادیم و اکنون هم نماینده‌ای انتخاب شده تا این مسائل را پیگیری کند تا اعتبار مورد نیاز را بتوانیم تأمین کنیم.

فارس: گزینه‌های مختلفی برای مدیرعاملی شاهین بوشهر در رسانه‌های استان بوشهر مطرح شده، برای انتخاب مدیرعامل چه اقدامی انجام دادید؟

خواجه‌پور: این مسائل را به دوستان پیشکسوت و مسلط به ورزش استان که عمدتا از قدیمی‌های فوتبال بوشهر و اعضای هیئت موسس هستند واگذار کردم تا نظراتشان را در مورد گزینه‌های مطرح شده و دیگر گزینه‌ها اعلام کنند.

وی در مورد پالیزدان هم اظهار داشت: سابقه کاری ایشان را مطالعه کردم و متوجه شدم ایشان فردی شناخته شده در ایران، آسیا و سپاهان است و تجربه کافی دارد و مهم این است که یک فرد بوشهری با انگیزه بوشهری از شاهین حمایت کند و به ایشان هم سفارش کردم از بچه‌های بوشهری حداکثر استفاده را بکند و همین بچه‌ها می‌توانند بهترین نتایج را بگیرند.

شاهین بوشهر پس از استعفای علی افراشته، مهرزاد محمدپور و داریوش دلفانی مدیران باشگاه شاهین همچنان با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند و چشم مردم استان بوشهر به این تیم و مسئولان آن دوخته شده تا بار دیگر شاهد پرواز شاهین در آسمان فوتبال بوشهر باشند.

_____________________

گفت‌وگو: ایمان ندومی

 

_____________________

انتهای پیام/66006/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول