اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بناب اعلام کرد

اجرایی نشدن مصوبه ‌تخفیف 50 درصدی هزینه حامل‌های انرژی مدارس

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش بناب از اجرایی نشدن مصوبه هیئت دولت در خصوص اعطای تخفیف 50 درصدی هزینه حامل‌های انرژی به مدارس در این شهرستان انتقاد کرد.

اجرایی نشدن مصوبه ‌تخفیف 50 درصدی هزینه حامل‌های انرژی مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، یعقوب جلیل‌آذری امشب در نشست اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان بناب از اجرایی نشدن مصوبه هیئت دولت در خصوص اعطای تخفیف 50 درصدی هزینه حامل‌های انرژی به مدارس در این شهرستان انتقاد کرد، اظهار کرد: این مصوبه در خصوص مصرف گاز شهری در مدارس بناب اعمال نشده و از سویی با وجود مشکلات مالی و پایین بودن میزان سرانه مدارس، این موضوع باعث شده تا آنها به جای 50 درصد، 63 درصد هزینه مصرفی گاز را بپردازند. یعنی جریمه دیرکرد قبوض مصرفی گاز را هم متحمل می‌شوند.

وی با بیان اینکه درحقیقت هم اکنون مدارس بناب از بابت پرداخت هزینه اضافی 13 درصدی از اداره گاز شهرستان بستانکار هستند، از اداره گاز خواست در این خصوص اقدام جدی و عملی بکند.

جلیل آذری تأکید کرد: در صورتی که بدهی مدارس به اداره گاز شهرستان در نهایت به پلمب شدن گاز شهری مدارس منجر شود، آن وقت تبعات اجتماعی منفی به دنبال خواهد داشت از این نباید منتظر بروز چنین اقدامی در آینده شد.

انتهای پیام/60004/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول