اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هفته نامه المنار فاش کرد

تماس‌های محرمانه منطقه‌ای و غربی برای اقدام نظامی علیه سوریه

خبرگزاری فارس: هفته‌نامه المنار از تماس‌های بسیار محرمانه منطقه ای و غربی برای زمینه سازی به منظور حمله ای وحشیانه به سوریه درپی پایداری ملت سوریه و شکست باندهای تروریستی مسلح در این کشور خبر داد.

تماس‌های محرمانه منطقه‌ای و غربی برای اقدام نظامی علیه سوریه

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته نامه المنار چاپ فلسطین در گزارش خود نوشت: پایداری ملت سوریه و رهبری آن و شکست باندهای تروریستی در برآورده کردن اهداف آمریکا و تعدادی از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس موضوع بحث و جدل ها و تماس های بسیار محرمانه ای است که از چند هفته پیش بین سران ارکان توطئه تروریستی علیه ملت سوریه و حامیان مالی آن یعنی عربستان و قطر در جریان است و هدف از آن ضربه زدن به امت اسلامی و گسستن وحدت اراضی آنها و از هم پاشیدن ارتش های آنها در راستای توطئه ها و طرح های اسرائیلی – آمریکایی است.

منابع بسیار آگاه به هفته نامه المنار گفتند: مسئولان اروپایی و آمریکایی و کارکنان بلندپایه سازمان ملل و در صدر آنها بان کی مون دبیرکل و معاونش سفرهایی با اهداف پلید به منطقه انجام می دهند که این سفرها در راستای حمایت از بحث و جدل های بسیار سری است که در جریان آن امکان توسل به یک حمله تروریستی وحشیانه علیه ملت سوریه و سرنگونی رهبران آنها مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

با استناد به این منابع متخصص در امور خاورمیانه، در این سفرها و تماسها همچنین همکاری بین المللی و حمایت خارجی از طرح های نظامی و گام های آینده علیه مردم سوریه در جلسات محرمانه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و این امر بدون رایزنی حتی با کشورهایی انجام می‌شود که در حلقه اول تاثیر‌پذیری از هرگونه رویارویی احتمالی قرار دارند.

به نوشته هفته نامه المنار، اما سفرهای مسئولان سازمان ملل و مقامات اروپایی و آمریکایی به کشورهای منطقه همچنین با هدف اطمینان دادن و آگاه کردن رهبران این کشورها از طرح ها، به منظور هماهنگی در زمینه امکان عزیمت شمار زیادی از آوارگان سوری به کشورهای همسایه سوریه - در صورت اجرای حمله توطئه گران علیه ملت سوریه- صورت می گیرد.

این منابع به وجود طرح هایی برای استفاده از آن در موارد اضطراری نظیر عملیات پیشگیرانه درقبال تحولات غیرمنتظره اشاره کردند.

به گفته این منابع، سازمان ملل در اقدامی غیرمنتظره تصمیم گرفته است که شمار نیروهای بین‌المللی مستقر در بلندیهای اشغالی جولان سوریه را به طور ناگهانی برای مقابله با هرگونه رویداد غیرمنتظره احتمالی افزایش دهد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول