اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته شهرستان‎های ستاد هفته پژوهش خبر داد

نواختن زنگ پژوهش در مدارس چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته شهرستان‎های ستاد هفته پژوهش چهارمحال و بختیاری از نواختن زنگ پژوهش در مدارس این استان همزمان با هفته پژوهش خبر داد.

نواختن زنگ پژوهش در مدارس چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن عالی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی هفته پژوهش این استان اظهار داشت: کمیته شهرستان‌های با بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی شهرستان‌ها در هفته پژوهش تشکیل شده است.

وی، هماهنگی دستگاه‌ها و ادارات شهرستانی در راستای برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش را از مهم‌ترین وظایف این کمیته برشمرد و گفت: فراهم آوردن زمینه‌ای برای بازدید فرمانداران و ائمه جمعه استان از مراکز پژوهشی و موسسات آموزشی، برگزاری نشست فرمانداران با پژوهشگران شهرستان‎ها و هماهنگی و همکاری با کمیته شهرستان‌های ستاد از دیگر این وظایف است.

عالی‌پور از نواختن زنگ پژوهش در مدارس استان همزمان با هفته پژوهش خبر داد و افزود: این برنامه با هماهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و با حضور امام جمعه، فرماندار و روسای ادارات شهرستانی برگزار می‎شود.

رئیس کمیته شهرستان‎های ستاد هفته پژوهش چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های این کمیته در هفته پژوهش، ابراز داشت: برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های علمی با حضور اساتید دانشگاهی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی برنامه‌های ستاد و اجرای سخنرانی‌های مرتبط با هفته پژوهش در شهرستان‌ها از مهمترین این برنامه‌هاست.

این مسئول با بیان اینکه در شهرستان‌های استان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌‌های بالای علمی وجود دارد، متذکر شد: کمیته شهرستان‌ها برای نخستین بار با هدف شناسایی و تقویت این پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها در استان تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: امید می‎رود با همکاری و تعامل دستگاه‌های ذی‎ربط نتایج و دستاوردهای خوبی در این هفته به دست آوریم.

انتهای پیام/68004/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول