اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اوزان 66 و 74 کیلوگرم

دست فرنگی‌کاران قم از کسب مدال کوتاه ماند

خبرگزاری فارس: کشتی‌گیران قمی راه یافته به مرحله پایانی رقابت‌های دو وزن انتخابی تیم ملی جوانان از کسب مدال در این رقابت‌ها بازماندند.

دست فرنگی‌کاران قم از کسب مدال کوتاه ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حضور موفق کشتی‌گیران قمی در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور و همچنین میادین برون مرزی در سال‌های اخیر موجی از امیدواری را برای کار و تلاش بیشتر و انگیزه در بین نوجوانان و جوانان علاقمند به کشتی در هر دو رشته آزاد و فرنگی ایجاد کرده است.

این مهم موجب شد تا کشتی‌گیران قمی با امیدواری نسبت به کسب عنوان و مدال از رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان راهی استان خوزستان و شهر اهواز شوند اما دست کشتی‌گیران قمی از کسب مدال در این رقابت‌ها کوتاه ماند.

رقابت‌های انتخابی تیم‌ ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان برای اعزام تیم ملی جوانان کشورمان به مسابقات جهانی و آسیایی سال 2013 در اوزان مختلف به میزبانی هیئت کشتی استان خوزستان در سطح بسیار بالایی به انجام رسید و در حالی برترین‌های خود را شناخت که در بین مدال‌آوران خبری از کشتی‌گیران قمی نبود.

در حالی این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان با شرکت فرنگی‌کاران مدعی در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم برگزار شد که کشتی‌گیران قمی در دو وزن به جمع برترین‌ها آمدند اما نتوانستند در بین مدال‌آوران قرار بگیرند.

از بین کشتی‌گیرانی که به نمایندگی از هیئت کشتی استان قم در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان حضور داشتند، تنها فرنگی‌کاران اوزان 66 و 74 کیلوگرم یعنی مهدی عطارد و امیرحسین مولایی موفق به کسب جایگاه در بین پنج نفر برتر اوزان خود شدند.

در وزن 66 کیلوگرم مهدی عطارد از جوان‌های آینده‌دار کشتی فرنگی استان قم در تلاش برای قرار گرفتن بر روی سکو نتوانست موفق عمل کند و در نهایت کشتی‌گیران استان‌های اردبیل، مازندران و فارس بالاتر از وی در مکان‌های اول تا سوم مشترک این وزن قرار گرفتند.

این در حالی است که در وزن 74 کیلوگرم نیز وضعیتی مشابه برای امیرحسین مولایی رقم خورد و این کشتی‌گیر ارزنده قمی که در کارنامه موفقیت‌های خود سابقه کسب مدال از رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا را نیز دارد به مقامی بهتر از پنجمی دست نیافت.

انتهای پیام/78002/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول