اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره):

دشمن به دنبال ضربه زدن به اصل جریان اصولگرایی است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: دشمن به دنبال ضربه زدن به اصل جریان اصولگرایی است و می‌خواهد شرایط کشور را به پیش از سال 84 ببرد.

دشمن به دنبال ضربه زدن به اصل جریان اصولگرایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش در هفتمین همایش استانی دفتر پژوهش‌های فرهنگی «جایگاه سبک زندگی اسلامی در تمدن‌سازی نوین اسلامی» در سالن همایش‌های دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان با بیان اینکه در دوره بسیار حساس و مهم کنونی باید از نورافکن بصیرت استفاده شود، اظهار کرد: ‌اکنون فضای کشور در حال انتخاباتی شدن است.

وی، انتخابات ریاست جمهوری را از مهم‌ترین عرصه‌های کشور خواند و گفت: اگر رئیس جمهور دارای برنامه باشد می‌تواند کشور را رو به جلو حرکت دهد و اگر برنامه مناسبی نداشته باشد حتی ممکن است موجب عقب‌گرد کشور شود.

مدیر مسئول هفته‌نامه پرتو با اشاره به اینکه ولایت‌فقیه در رأس حکومت ولایی حضور دارد، اذعان کرد: دیگران موفقیت یا عدم موفقیت نظام را از سوی ولایت می‌بینند.

وی عرصه کنونی کشور را دارای دو راهبرد مهم دانست و تصریح کرد: بالا بردن عیار اصولگرایی با خالص‌سازی و حرکت به طرف گفتمان امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و بازگشت به پیش از شرایط سال 1384 دو راهبرد مهم موجود در کشور است.

روانبخش با تصریح بر اینکه تمام افرادی که در طرف مقابل و در جریان مخالف حضور دارند مزدور دشمن نیستند، تصریح کرد: برخی افراد متوجه نیستند که در پازل دشمن بازی می‌کنند.

وی هر دو راهبرد را نیازمند لوازمی دانست و گفت: برای بالا بردن عیار اصولگرایی باید از اختلاف در جامعه دوری کرد و هر کسی که در جامعه اختلاف ایجاد می‌کند را باید خائن دانست.

این مسئول، درباره موضوع طرح سؤال از رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دلیل مقام معظم رهبری برای جلوگیری از ادامه روند سؤال از رئیس جمهور، حفظ آرامش و دوری از اختلاف در جامعه بود.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که عملکرد دولت فعلی را نباید بمباران کرد و باید جنبه‌های مثبت آن در سیاست خارجی و تلاش مضاعف دید و نقاط منفی را نیز مانند یک آینه بیان کرد.

روانبخش، خواست مقام معظم رهبری را ادامه کار دولت فعلی تا آخرین روز کاری آن دانست و اذعان کرد: دشمن به دنبال اختلاف در جامعه است و تنها در شرایط اختلاف می‌تواند به نتیجه برسد.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره)، احمدی‌نژاد را هدف اصلی دشمن ندانست و گفت: دشمن به دنبال ضربه زدن به اصل جریان اصولگرایی است و می‌خواهد شرایط کشور را به پیش از دولت نهم ببرد.

وی به موضوع دولت وحدت ملی اشاره کرد و یادآور شد: شرط نخست تشکیل این دولت مانند کشورهای لبنان و عراق وجود اختلاف در جامعه است و در این شرایط پس از سهم‌دهی به هر گروه و جریان سیاسی دولت وحدت ملی تشکیل می‌شود.

روانبخش با بیان اینکه مردم به ولایت عشق می‌ورزند، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف است و ما نیز نباید در پازل دشمن بازی کنیم و باید پیرو ولایت باشیم و بر بصیرت خود بیفزاییم.

به گزارش فارس، هفتمین همایش استانی دفتر پژوهش‌های فرهنگی قم با موضوع «نقش سبک زندگی در تمدن سازی نوین اسلامی» با حضور اساتیدی از حوزه و دانشگاه و شرکت بالغ بر 600 نفر از فعالان فرهنگی و اجتماعی گیلان در دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان برگزار شد.

انتهای پیام/2300/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول