اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

جریان حاشیه دولت خواهان چنگ‌اندازی به قدرت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: جریانی حاشیه دولت شکل گرفته و با به‏کارگیری برخی سخنان دو پهلو و انحرافی، خواهان چنگ‌اندازی به قدرت است.

جریان حاشیه دولت خواهان چنگ‌اندازی به قدرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار علی استادحسینی در جمع شماری از پاسداران استان سمنان اظهار داشت: دشمنان خارجی از انقلابیون پشیمان و مرعوب حمایت می‌کنند.

وی افزود: جریانی هم‏نظیر فتنه دچار خودشیفتگی بوده و حاشیه دولت شکل گرفته و با به‏کارگیری برخی سخنان دو پهلو و انحرافی، خواهان چنگ‌اندازی به قدرت است.

استادحسینی افزود: این جریان دچار خودشیفتگی است و در ذهن خود گمان حمایت حداکثری مردم را دارد، در حالی که واقعیت اجتماع نشان می‌دهد که این طیف در جامعه نفوذی ندارند.

 

نباید خیلی زود وارد فضای تبلیغی انتخابات شد

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: در جریان اصول‌گرایی، طیف‌های متعددی برای انتخابات فعالیت می‌کنند؛ اما آنچه واضح است، اینکه بر اساس رهنمودهای امام خامنه‌ای، نباید خیلی زود وارد فضای تبلیغی انتخابات شد و فرصت برای این موضوع در آینده فراهم است.

وی اضافه کرد: زمانی که امام خامنه‏ای معیارهای فرد اصلح را بازگو کنند، در آن شرایط می‌توان با تطبیق معیارها بر افراد مختلف، فرد اصلح را شناسایی کرد.

استادحسینی خاطرنشان کرد: برخی جریانات از هم‌اکنون به دنبال آن هستند که به جامعه القا کنند، سپاه و پاسداران در انتخابات دخالت می‌کنند؛ در حالی که بر اساس قانون و رهنمودهای فرماندهی کل قوا، سپاه هرگز در این موضوع دخالت نکرده و از جریانی هم حمایت نخواهد کرد.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: کارکرد بسیج مردمی متفاوت است و هر بسیجی به عنوان عضوی از جامعه می‌تواند سلایق خود را پیگیری کند.

 

برخی خواص به دنبال تحمیل نظر خود به ولایت هستند

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان همچنین اظهار داشت: ولایت را برای منافع خود خواستن، از مشکلات اساسی خواص در طول تاریخ محسوب می‌شود.

استادحسینی ادامه داد: متأسفانه همین خواص به گونه‌ای عمل می‌کنند که گویی با چانه‌زنی می‌خواهند نظر خودشان را به ولایت تحمیل کنند و نمونه این افراد در طول تاریخ نیز بسیار بوده‏اند.

وی با اشاره به اینکه در مسئله انتخابات عده‌ای چند ماه مانده به انتخابات سال 92 فعالیت‌های حزبی و گروهی خود را آغاز کرده‌اند، افزود: فضای انتخابات برای تمام کسانی که قانون اساسی، ولایت فقیه و خط امام و رهبری را قبول دارند، مهیاست.

 

ساختارشکنان و فتنه‌گران نباید به صحنه انتخابات بیایند

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان کرد: فراهم بودن شرایط بدین معنا نیست که ساختارشکنان و فتنه‌گرانی که با فتنه‌گری خود چراغ سبز به بیگانگان نشان داده‌اند نیز به صحنه بیایند.

استادحسینی گفت: برخی اصلاح‌طلبانی که در فتنه 88 قبول نشدند، از مدعیان شرکت در انتخابات هستند و گمان این افراد این است که مردم جامعه از کارهای‌ آنها بی‌اطلاع هستند و خود نیز گرفتار اشتباه محاسباتی بوده و ذهنیات درون‌گروهی خود را بر جامعه تعمیم می‌دهند.

وی بیان کرد: این گروه فتنه‌گر مدعی مشروعیت‌بخشی به انتخابات با حضور میدانی خود هستند.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان ادامه داد: آنها درک نمی‌کنند که در انتخابات مجلس نهم که با محاسبات خود انتخابات را تحریم کردند، مردم هیچ اهمیتی به آنان ندادند، بلکه پرشورتر از گذشته در انتخابات حاضر شدند.

انتهای پیام/22491/صا/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول