اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اقشار مختلف مردم

ضریح دانیال نبی غبارروبی شد

خبرگزاری فارس: با حضور گسترده مردم دلداده اهل بیت ضریح پیامبر دانیال نبی در شهرستان شوش غبارروبی و عطر افشانی شد.

ضریح دانیال نبی غبارروبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، ضریح مطهر دانیال نبی در شهرستان شوش عصر امروز به دلیل برگزاری مراسم غبارروبی مملو از جمعیت مشتاق بود و حضور اقشار مختلف به ویژه جوانان در این مراسم بسیار به چشم می‌آمد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم سراسر معنوی با باز کردن درب‌های ضریح این پیامبر بزرگ قبر و ضریح مطهر ایشان غبار روبی و عطر افشانی شد.

بر این اساس، در این مراسم قبر و ضریح مطهر این پیامبر بزرگ با گلاب ناب شست‌وشو شد و مردم نیز با اشتیاق در این مراسم حضوری فعال داشتند.

بر اساس این گزارش، در هنگام غبار روبی و عطر افشانی این ضریح مطهر مداحان اهل بیت عصمت و طهارت با نوحه سرایی و مرثیه خوانی به مراسم رنگ و بوی محرم دادند.

بر این اساس، مردم شهرستان شوش در این مراسم باشکوه با سردادن صلوات‌های مکرر و قرائت قرآن نظاره‌گر اقدامات در این باره بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس، از ضریح مطهر دانیال نبی بیش از 567 میلیون و 200 هزار ریال جمع‌آوری شد که به حساب این بقعه واریز خواهد شد.

دانیال نبی از پیامبران بزرگ قوم یهود به شمار می‌آید که امام علی(ع) زیارت ایشان را در شوش با زیارت خود در نجف برابر دانسته و توصیه‌های فراوانی به زیارت ایشان کرده است.

انتهای پیام/72006/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول