اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

ایران ثابت کرد در جنگ سایبر هم پیشرو و موفق است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی سومین پیروزی ایران در مقابله با تجاوز پهپاد آمریکایی را تبریک گفت و ابراز داشت: ایران ثابت کرد در جنگ الکترونیک و سایبری هم پیشرو و موفق است.

ایران ثابت کرد در جنگ سایبر هم پیشرو و موفق است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه شهر کاکی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی در جمع فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: به زعم کارشکنی‌های دشمنان ما توانستیم با اتکا به فعالیت‌های صحیح و تلاش و کوشش‌های خستگی‌ناپذیر در زمینه موقعیت در سیاست خارجی به اهدافمان برسیم و دشمن را ناکام بگذاریم.

امام جمعه کاکی افزود: نظام ما با دو خصوصیت استقلال و مقابله با سیاست‌های نظام سلطه در عرصه بین‌المللی شناخته می‌شود.

وی ادامه داد: ما کشوری مستقل هستیم، با اینکه تمام کشورهای همسایه ما کشورهای وابسته‌ای هستند به زعم تبلیغات نظام رسانه با نگاهی به وضعیت منطقه و شکست رژیم‌های وابسته نقش ایران دیده می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: در کشور عراق با اینکه آمریکا هجمه برد، ولی امروز اثر ساختاری و مدیریتی ایران در این کشور آشکار است.

خطیب جمعه کاکی با اشاره به عدم نفوذ آمریکا در کشورهای منطقه گفت: آمریکا در هیچ کدام از کشورهای منطقه که حمایتگر بودند نه نفوذی دارد نه دیده می‌شود و نه مدیریتی دارد ولی ما با استقلالمان و با عزت و بزرگواری، پایداریمان حفظ شد.

محمدی سومین پیروزی ایران در مقابله با تجاوز پهپاد آمریکایی را تبریک گفت و ابراز داشت: ایران ثابت کرد در جنگ الکترونیک و سایبری هم پیشرو و موفق است.

وی افزود: حافظان این خاک و مجموعه بزرگوارانی که در سپاه پاسداران با از خودگذشتگی و هوشیاری در روز سه‌‌شنبه 6 آذر 91 یک پهپاد آمریکایی از نوع اسکن را سالم بر زمین نشاندند.

وی یادآور شد: در سال گذشته با گرفتن یکی از این پرنده‌های جاسوسی تحت عنوان RQ170 موفق شدیم که توان خودمان را در جنگ سایبر و الکترونیک به رخ دنیا بکشیم و این در حالیست که هیچ یک از کشورها نتوانسته‌اند حتی یکی از این پرنده‌های جاسوسی را بزنند تا چه رسد به اینکه آنها را سالم بر زمین نشانند.

انتهای پیام/66001/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول