اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

تسخیر پهپاد آمریکا نشان از ضعف دفاعی آمریکاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: تسخیر پهپاد آمریکا در شرایط کنونی نشان از ضعف دفاعی این کشور در امور نظامی است و این کشورها تنها از خود نام ابرقدرت را یدک می‌کشند.

تسخیر پهپاد آمریکا نشان از ضعف دفاعی آمریکاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شوشتر اظهار داشت: تسخیر پهپاد آمریکا توسط ایران اسلامی نشان دهنده ناتوانی دفاعی و سلیحاتی این کشور در نگهداری وسائل نظامی است و به این دلیل ایران علم تسخیر پهپاد را بومی کرده است و این علم در جهان نمونه خارجی ندارد.

وی افزود: آمریکا تنها نام ابرقدرت را با خود به یدک می‌کشد و به این دلیل باید کوشید تا این قدرت پوشالی روز به روز در جهان به مردم معرفی شود و ناتوانی آن را در جهان فریاد زد.

سلیمانی با اشاره به اینکه ایران علم تسخیر پهباد را بومی کرده است، خاطر نشان کرد: ایران اسلامی این علم را بومی کرده است و به این دلیل استکبار جهانی بیم دارد تا بار دیگر اعلام کند که پهپادش توسط ایران تسخیر شده است زیرا در این صورت دیگری آبرویی در جهان نخواهد داشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر با اشاره به اینکه تسخیر پهباد آمریکا توسط ایران اسلامی درس بزرگی به جهان داده است، افزود: ایران اسلامی به جهان درس داده است که نظام جمهوری اسلامی ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود هیچ مماشاتی با ابرقدرت‌های جهان ندارد و در این‌باره بسیار قاطع است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی بداند که تحریم‌های آمریکا اگرچه ایران را اصلا به ضعف نرسانده است بلکه در امور نظامی به قدرت برتر منطقه رسیده است و این خود عامل ترس زیاد آمریکا از رشد ایران اسلامی است و در این باره نیز برنامه‌ریزی‌های زیادی شده است.

وی با اشاره به استقبال باشکوه مردم شوشتر از ضریح امام حسین(ع) افزود: مردم شهرستان شوشتر بیش از 20 ساعت از این ضریح میزبانی کردند و به حق میزبانی بسیار خوبی نیز انجام شد.

امام جمعه شوشتر تاکید کرد: وهابیت و صلفی‌ها بدانند که مردم ایران اسلامی ضریح امام حسین(ع) را با این شکوه استقبال و بدرقه می‌کنند و به این دلیل عشق به ولایت و به ویژه به امام حسین(ع) در دل مردم مسلمان ایران اسلامی خاموش نمی‌شود و همیشه فروزان خواهد بود.

انتهای پیام/72006/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول