اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی:

مردم پاسخ مایوس‌کنندگان ملت را می‌دهند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده گفت: مردم در انتخابات آینده هم این حماسه را تکرار می‌کنند و کسانی که در پی مایوس کردن مردم هستند پاسخ خود را می‌گیرند.

مردم پاسخ مایوس‌کنندگان ملت را می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در اجتماع مردم  شهرستان سراب در مسجد امیرالمومنین این شهر اظهار کرد: امروز به لطف نظام مقدس اسلامی مرز و فاصله‌ای بین مردم و دولتمردان احساس نمی‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی احساس کامل امنیت بین دولت و مردم را مورد تاکید قرارداد و افزود: حضور بی‌آلایش و مستقیم مسئولان و مدیران در بین مردم و نیز استقبال مردم از این حضور نشان دهنده اعتماد کامل بین دولت و مردم بوده و بیانگر مردمی بودن دولت است.

وی ادامه داد: مردم هرجا احساس کردند که باید دولت را یاری کنند در صحنه‌ها حضور یافتند.

وی با بیان این که سرنوشت سیاسی کشور را اعتماد مردم رقم زده، افزود: اعتماد مردم موجب شد که در انتخابات 84 و 88 مردم بر خلاف تبلیغات رسانه‌ای، دولتی را انتخاب کنند که پشتوانه آن عدالت و آرمان‌های امام راحل بود.

علیرضابیگی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده گفت: مردم در انتخابات آینده هم این حماسه را تکرار می‌کنند و کسانی که در پی مایوس کردن مردم هستند پاسخ خود را می‌گیرند.‌

وی با بیان این که امروز دوران شوکت و عظمت انقلاب اسلامی است، افزود: از خدا می‌خواهیم که نعمت امنیت متقابل دولت و مردم را از ما نگیرد چرا که تنها در پرتو این نعمت می‌توانیم مسیر پیشرفت و تعالی را طی کنیم.

علیرضابیگی با اشاره به زلزله اخیر در آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: مردم از لحظه آغاز حادثه به یاری مصدومان و زلزله‌زدگان شتافتند چرا که احساس کردند در این شرایط باید دستگاه‌های دولتی را یاری دهند.

استاندار آذربایجان‌شرقی این حضور ارزشمند را خنثی کننده توطئه‌های تبلیغاتی دشمنان در این زمینه عنوان کرد.

عالی‌ترین مقام دولتی استان با تشریح بخشی از خدمات انجام یافته دولت افزود: طرح‌های قابل توجهی در راستای توسعه و آبادانی منطقه برداشته شده و این فعالیت‌ها با جدیت ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/60010/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول