اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم:

شکار پهپاد آمریکا توسط سپاه، دشمن را خوار و ذلیل کرد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم گفت: شکار پهپاد آمریکا توسط سپاه پاسداران، بیش از هر زمان دیگری دشمن را خوار و ذلیل کرد.

شکار پهپاد آمریکا توسط سپاه، دشمن را خوار و ذلیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری با تاکید بر اینکه شکار پهپاد آمریکا توسط غیورمردان سپاه پاسداران نشانه قدرت و صلابت و سرعت عمل جوانان این مرز و بوم در مقابله با تجاوزگری دشمن است، اظهار کرد: امروز دشمن بیش از هر زمان دیگری نسبت به قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران واقف شده است.

وی افزود: اینکه وزیر امور خارجه آمریکا صراحتا اعتراف می‌کند حضور همه‌جانبه ایران در جای جای دنیا، آمریکا را به دردسر و زحمت انداخته یک واقعیت تلخ برای دشمنان ماست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب (ع) تاکید کرد: همین حضور جدی و مقتدرانه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی، دشمنان را دچار تزلزل و دوگانگی در کارها و برنامه‌هایشان کرده است.

وی گفت: شکار پهپاد آمریکایی توسط سپاه، نشانه قدرت و سرعت عمل جوانان و دانشمندان ما در عرصه جنگ‌افزارهای مدرن و پیشرفته دنیاست و این درسی است که فرزندان عزیز اسلام از قرآن و عترت گرفته‌اند.

اکبری همچنین بیان داشت: به نظر می‌رسد که اینک زمان واژگونی و اضمحلال قدرت‌های استکباری فرا رسیده است و آن‌ها چاره‌ای جز تسلیم در برابر قدرت و عظمت ملت ایران، دنیای اسلام و همه مستضعفان مقاوم عالم را ندارند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان در وضعیت ذلت قرار دارند، گفت: آن‌ها در هر عرصه‌ای که به عنوان براندازی و مقابله با نظام انجام داده‌اند، شکست خورده و با رسوایی میدان مقابله را ترک کرده‌اند.

انتهای پیام/2258/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول