اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

21 بهمن‌ ماه

صبای قم میزبان الشباب امارات شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در تنها دیدار مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا به مصاف تیم الشباب امارات می‌رود.

صبای قم میزبان الشباب امارات شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که امسال بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، سهمیه‌های فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان باشگاه‌های قاره کهن چهار تیم است، صبای قم تنها نماینده ایران در مرحله پلی آف رقیب خود را شناخت.

بعد از اینکه در روز نهم آذر ماه، کمیته اجرایی AFC در مورد تعیین سهمیه‌ کشورهای آسیایی جلسه نهایی داشت و سهمیه‌های فوتبال کشورمان و تمام کشورهای آسیایی را به طور دقیق اعلام کرد، بلافاصله بعد از آن قرعه‌کشی لیگ قهرمانان صورت گرفت و تیم‌های مدعی با حریفان خود آشنا شدند.

بعد از سال‌های 1385 و 1387 که صبا دو بار تجربه حضور در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا را دارد، به سبب کسب عنوان چهارم فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، امسال نیز صبای قم یکی از چهار نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا خواهد بود.

این در حالی است که ایران سه سهمیه مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2013 را دارد، صبای قم به عنوان نماینده چهارم ایران باید یک بازی حذفی یا پلی آف برگزار کند تا در صورت برتری در این دیدار بتواند راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود.

بر همین اساس بعد از اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا آیین قرعه‌کشی بازی‌های فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را در روز پنجشنبه شانزدهم آذر ماه برگزار کرد، تیم فوتبال صبای قم در مرحله پلی آف حریف تیمی قدرتمند از فوتبال کشور امارات شد.

حریف صبای قم چهارمین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال الشباب امارات است که در تنها دیدار مرحله پلی آف این رقابت‌ها میهمان شاگردان عبدالصمد مرفاوی خواهد بود و باید روز بیست و یکم بهمن ماه در قم مقابل تیم صبا قرار گیرد.

میزبان این بازی در یکی از دو دیدار مرحله پلی آف لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام از تیم فوتبال الشباب سومین نماینده امارات در لیگ قهرمانان پذیرایی خواهد کرد.

بدین ترتیب تیمی که بتواند در این بازی به برتری برسد به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کرده و باید به صورت رفت و برگشت در گروه دوم مرحله مقدماتی این فصل معتبرترین جام باشگاهی آسیا با تیم‌های لخویا قطر، پاختاکور ازبکستان و الاتفاق عربستان دیدار کند.

انتهای ‌پیام/78002/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول