اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از نتیجه 2-2 حفاری، دبیری

سرمربی فوتسال دبیری: مساوی، عادلانه بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز با اذعان به تاثیر جو سالن و شرایط بازی در کسب نتیجه تیمش مقابل ملی حفاری، در عین حال نتیجه مساوی را برای هر 2 تیم عادلانه دانست.

سرمربی فوتسال دبیری: مساوی، عادلانه بود

سید مهدی غیاثی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز پس از اتمام بازی حفاری - دبیری با نتیجه مساوی 2-2، اظهار داشت: با تاکتیکی که پیش گرفتیم توانستیم 2 بر صفر از حفاری جلو بیفتیم. قبل از بازی نقشه کشیدیم که یک تجمع دفاعی تشکیل دهیم و روی ضد حملات به گل برسیم، که این اتفاق هم در نیمه اول افتاد و توانستیم روی ضد حملات به 2 گل برسیم.

وی تیم حفاری را جزو مدعیان دانست و گفت: با این وجود ما تلاش زیادی کردیم که نتیجه را حفظ کنیم ولی با توجه به فشاری که تیم حریف روی دروازه ما آورد، همچنین جو سالن و شرایطی که بازی داشت در دقایق پایانی گل مساوی را خوردیم با این وجود، به نظر من نتیجه مساوی عادلانه بود.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز در پاسخ به اینکه دروازه‌بان تیمش برای وقت کشی خودش روی زمین می‌انداخت، تصریح کرد: دروازه‌بان ما واقعا مصدوم شد اما به خاطر اینکه دروازه‌بان دیگری نداشتیم که جایگزین کنیم مجبور شدیم تا آخر از او استفاده کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: همسترینگ مصطفی نظری در آخرین تمرین پاره شد و نتوانست تیم را همراهی کند. نتوانستیم بلیت هواپیما را عوض کنیم و یک نفر جایگزین او نماییم. از طرف دیگر، در ابتدای این بازی هم چند هجوم سنگین روی دروازه ما شد که ران دروازه‌بان تیم ما در یکی از آن حملات آسیب دید.

غیاثی عنوان کرد: در سابقه بازی‌های این فصل ما، چنین چیزی مشاهده نمی‌کنید که دروازه‌بان خود را بی‌جهت بر زمین بیندازد، حتی در فصل‌های گذشته این مسئله در تیم ما سابقه نداشت و هیچ وقت به دنبال وقت کشی نبودیم و نیستیم.

دیدار دو تیم حفاری اهواز و دبیری تبریز در چارچوب رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال کشور شامگاه پنجشنبه در سالن مسابقات نفت اهواز برگزار شد. این بازی با نتیجه 2 بر 2 خاتمه یافت. گل‌های این بازی را حمید واحدی و علیرضا جاهد برای دبیری تبریز و حسین فهیمی و فرهاد توکلی روزبهانی برای حفاری اهواز به ثمر رساندند.

انتهای پیام/2247/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول