اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلوه‌ای دیگر از صداقت و امانتداری

استرداد 360 میلیون ریال وجه نقد گمشده توسط راننده شرکت واحد

خبرگزاری فارس: راننده زحمت‌کش شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه که کیفی حاوی پول نقد و چک به ارزش بیش از 360 میلیون ریال را در اتوبوس خود پیدا کرده بود، به صاحبش بازگرداند.

استرداد 360 میلیون ریال وجه نقد گمشده توسط راننده شرکت واحد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، به نقل از  شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز خلیل میکائیلی راننده شرکت واحد در این مورد گفت: روز چهارشنبه 9.5 صبح در انتهای مسیر مرزداران متوجه شدم یکی از مسافران کیفی را در اتوبوس جا گذاشته است، که پس از جستجوی کیف برای پیدا کردن شماره تماس با تعدادی چک و پول نقد مواجه شدم.

وی ادامه داد: پس از جستجوی کیف توانستم شماره تماسی را از صاحب آن پیدا کنم و به همراه صاحب کیف به حراست شرکت واحد مراجعه و در آنجا پس از بررسی‌های لازم کیف را با تمام محتویات آن به صاحبش تحویل دادم.

میکائیلی در پاسخ به این سئوال که آیا وسوسه نشدید این پول را پس ندهید و اگر ارزش ریالی کیف بیشتر بود باز هم این کار را می‌کردید، گفت: آن کیف از نظر من امانت مردم بود و اگر ارزش کیف هر چه قدر بود حتی ده‌ها برابر بیشتر از این، باز هم کیف را به صاحبش پس می‌دادم چون دستم امانت بود.

این راننده امانتدار مورد تقدیر مسئولان اتوبوسرانی تبریز قرار گرفت.

انتهای پیام/60001/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول