اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراب:

سفرهای استانی منجر به افزایش رفاه و آسایش مردم شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار سراب گفت: قالب سفرهای استانی منجر به نتایج مثبتی در افزایش رفاه و آسایش مردم شده است و سفرهای شهرستانی استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این راستا بوده است.

سفرهای استانی منجر به افزایش رفاه و آسایش مردم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، مسعود سعادتی صبح امروز در اجتماع عظیم اهالی مهربان در محل مسجد جامع این شهر که با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی و جمعی از معاونان استانداری و مدیران کل استانی تشکیل شده بود، در سخنانی با تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: محرم فرصتی برای خودسازی معنوی است و ان‌شاء‌الله از فیوضات فرصت اربعین و ماه صفر استفاده لازم برده خواهد شد.

وی افزود: جهان‌بینی و فرهنگ هر حکومتی رابطه مردم با حکومت را تعریف می‌کند و اگر نظام حاکمیت و حکومتی نظام طاغوتی باشد فرهنگ حاکم فرهنگ منیت است و در مقابل در حکومت‌های اسلامی و دینی فرهنگ غالب فرهنگ عبودیت است.

سعادتی افزود: در بینش الهی جز کار و خدمت صادقانه چیز دیگری مطرح نیست و اینجاست که مفهوم  تشنگان قدرت از شیفتگان خدمت جدا می‌شود و صف‌بندی‌های آنها متمایز می‌شود و این پیام اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران است.

فرماندار سراب یکی از ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی برداشتن فاصله بین حاکمیت و مردم دانست و گفت: تبعیت از شیوه زمامداری امام علی (ع) و نزدیکی بیشتر به مردم و خدمت به آنها منش نظام اسلامی است که این شیوه و منش در دولت‌های نهم و دهم تجلی یافته است.

سعادتی سفرهای استانی هیئت دولت را دارای ثمرات بسیار ارزشمندی عنوان کرد و افزود: قالب سفرهای استانی منجر به نتایج مثبتی در افزایش رفاه و آسایش مردم شده است و سفرهای شهرستانی استاندار محترم نیز در این راستا بوده است.

فرماندار سراب به نمایندگی از طرف مسئولان و مردم شهرستان سراب از حضور استاندار آذربایجان‌شرقی قدردانی و اظهار امیدواری کرد که این سفر نیز همانند سفرهای قبلی منشأ تصمیمات مفید برای توسعه شهرستان در تمام زمینه‌ها و بخش‌ها باشد.

سعادتی تاکید کرد: مردم شهرستان سراب قدردان زحمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در 33 سال گذشته هستند و از خدمات شایان دولت‌های نهم و دهم بهره‌مند شده‌اند ولی باید توجه داشت که عرصه خدمت نامحدود و لیاقت مردم شهرستان سراب بیش از اینها است و ان‌شاءالله در جلسات تخصصی متناسب با نیازهای جدید تصمیم‌گیری خواهد شد.

فرماندار سراب افزود: با توجه به مسئولیتی که در شهرستان سراب دارم تلاش کرده‌ام در مناسبت‌های مختلف در شهرهای چهارگانه شهرستان حاضر شوم و به تمام روستاها و شهرهای شهرستان تا حد توان سرکشی کرده‌ام و با تمام توان تلاش کرده‌ایم منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت دکتر احمدی‌نژاد در تمام نقاط شهرستان جاری شود.

سعادتی از زحمات شورای اسلامی شهر مهربان، امام جمعه مهربان و بخشدار مهربان به خاطر زحماتشان برای خدمت به مردم و پیشرفت منطقه قدردانی کرد.

انتهای پیام/60008/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول