اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موسی قربانی:

سرما دغدغه زلزله‌زدگان است/اسکان موقت باید بیشتر شود

خبرگزاری فارس: نماینده پیشین مردم قاین در مجلس شورای اسلامی گفت: سرما در حال حاضر دغدغه اصلی زلزله‌زدگان است.

سرما دغدغه زلزله‌زدگان است/اسکان موقت باید بیشتر شود

حجت‌الاسلام و‌المسلمین موسی قربانی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: خبر وقوع زلزله 5.5 ریشتری بخش زهان شهرستان زیرکوه موجب تأثر و تأسف شد ولی باید خدا را شاکر بود که قدرت این زلزله پایین بوده و گرنه با توجه به ساعت زلزله که شب و زمان سرما بود و مردم در خانه به سر می‌بردند خسارت بیشتری می‌داشت.

وی ادامه داد: آنچه مهم است اینکه مسئولان منطقه سریع‌تر باید بجنبند و با توجه به فصل سرما امکانات امدادی برای زلزله‌زدگان فراهم کنند تا سرما خطرآفرین نشود.

نماینده پیشین مردم قاین در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان هرچه سریع‌تر باید در راستای اسکان موقت مردم اقدام کنند و پس از آن برای اسکان دائم برنامه‌ریزی و اقدامات عملی را داشته باشند.

قربانی با بیان اینکه تلفات جانی به لطف خدا تاکنون در مقایسه با زلزله 76 کمتر است، تاکید کرد: ولی جان هر انسانی عزیز است و یک کشته هم زیاد است و در ساخت و سازها باید به گونه‌ای عمل شود که تلفات به صفر برسد.

وی ضمن عرض تسلیت به تمامی بازماندگان و خانواده این زلزله از خداوند برای درگذشتگان طلب آمرزش و علو درجات و برای بازماندگان آنان آرزوی صبر و اجر کرد.

انتهای پیام/2248/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول