اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت رهپویان تهران:

ایجاد وحدت نگرش هدف اصلی کنگره سراسری جمعیت رهپویان انقلاب است

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان تهران گفت: وحدت جمعیت به ویژه وحدت نگرشی اعضای جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی از اهداف کنگره سراسری این جمعیت است.

ایجاد وحدت نگرش هدف اصلی کنگره سراسری جمعیت رهپویان انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود حمیدی پیش از ظهر امروز در همایش سراسری جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی که در اردوگاه شهید بهشتی مشهد مقدس در حال برگزاری است اظهار کرد: در شرایط سیاسی اجتماعی خاصی که امروز در آن قرار داریم فعالیت‌های سیاسی جمعیت و راه‌اندازی تشکیلات در سراسر کشور و گسترش آن از استان‌ها به شهرستان‌ها از اهداف اساسی این کنگره محسوب می‌شود.

وی افزود: در مرحله اول جمعیت را در 381 شهرستان کشور طراحی و سازمان‌دهی کردیم ولی امروز انتظار می‌رود در قالب این کنگره بتوانیم در آینده نزدیک جمعیت را به یک هزار و هشتاد شهر گسترش دهیم.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان تهران ارتباط نزدیک با نخبگان سراسر کشور را یکی از نیاز‌ها عنوان کرد و خاطر نشان کرد: باید فکری اساسی در این رابطه کرد چرا که با یک جریان فکری پیشرو اثر‌بخشی خود را در سراسر کشور پیش ببریم.

حمیدی تصریح کرد: باید وحدت جمعیت را با یک ایده خاص گسترش دهیم و طبیعی است که وحدت امکان‌پذیر نبوده مگر اینکه بتوانیم وحدت نگرشی را برای تمام اعضای جمعیت ایجاد کنیم که البته نسبت به گذشته برای وحدت نگرشی باید برنامه‌هایی را طراحی کرد.

دبیر کنگره سراسری جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اظهار کرد: برای بحث گفتمان انقلاب باید حضور فعالی در تمامی عرصه‌ها به ویژه در حوزه‌های سیاسی اجتماعی و فرهنگی داشته باشیم و همچنین برنامه محور کردن جمعیت رهپویان و پاسخگویی به ایده‌ها نیز باید سریع‌تر انجام شود.

وی در بخش پایانی سخنانش مواضع شفاف را یکی از نتایج این کنگره عنوان کرد و افزود: تبیین مواضع در حوزه انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها از دیگر اهداف این کنگره است.

انتهای پیام/70004/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول