اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

مهلت بیمه پذیری محصولات زراعی تمدید شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: مهلت بیمه پذیری محصولات زراعی تمدید شد.

مهلت بیمه پذیری محصولات زراعی تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، صفدر نیازی ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی این سازمان، اظهار داشت: با اعلام مدیرعامل بانک کشاورزی مهلت بیمه پذیری محصولات زراعی تمدید شد.

وی افزود: برهمین اساس کشاورزان می‌توانند برای بیمه کردن محصول خود در برابر عوامل و خطرات قهری طبیعی و بهره‌‎مندی از مزایای بیمه کشاورزی اقدام کنند.

نیازی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اجرای الزامات اقتصاد مقاومتی، گفت: بخش کشاورزی می‌تواند به عنوان یکی از محورهای تولید ملی و موثرترین مولفه تحقق اقتصاد مقاومتی تلقی شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برهمین اساس در راستای تقویت هر چه بیشتر تولیدات بخش کشاورزی استان٬ پایداری تولید و همچنین توسعه کمی و کیفی زیربخش‌های تولیدی، طرح توسعه بخش کشاورزی از ابتدای سال جاری توسط ریاست جمهور ابلاغ شد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نقش صنایع تبدیلی و غذایی در کشور، گفت: جهاد کشاورزی متولی تولید مواد اولیه صنایع غذایی و تبدیلی در کشور است و با توجه به اشرافیت به حوزه‌های مختلف این بخش باید امور مربوط به سیاست گذاری و برنامه‌ریزی، ‌تشخیص و حمایت و گسترش و طراحی و اجرای راهبرد در جهاد کشاورزی متمرکز شود.

نیازی ادامه داد: ایجاد جذابیت طرح‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی و معرفی آنها برای سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی به صورت صحیح در جهاد کشاورزی می‌تواند آینده‌ای روشن برای این بخش متصور کند.

این مسئول با بیان اینکه کشاورزی امروز باید با فن‌آوری‌های روز پیش برود، اذعان داشت: دولت در تمامی زمینه‌ها از جمله اعطای اعتبارات بلاعوض و تسهیلات بانکی در اختیار کشاورز و همچنین بانک کشاورزی در راستای اعطای تسهیلات و بیمه محصولات کشاورزی باید برای رسیدن به این مهم تلاش کنند.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول