اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت موتورسواری قم:

پیکارهای کارتینگ جام دانشجو در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم از برگزاری پیکارهای کارتینگ قهرمانی قم با عنوان جام دانشجو خبر داد.

پیکارهای کارتینگ جام دانشجو در قم برگزار می‌شود

سید مهدی صالحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: همه ساله روز شانزدهم آذر ماه به عنوان روز دانشجو گرامی داشته می‌شود و در نقاط مختلف کشور برنامه‌های متنوعی به این مناسبت پیش‌بینی می‌شود که بخش عمده‌ای از آن به ورزش و مسابقات قهرمانی ورزش اختصاص دارد.

وی ادامه داد: در قم نیز برنامه‌های متنوعی به این مناسبت توسط هیئت‌های مختلف ورزشی انجام می‌پذیرد و هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم قصد دارد رقابت‌های رشته کارتینگ را با عنوان جام دانشجو با حضور برترین‌های استان برگزار کند.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم افزود: کارتینگ از جمله رشته‌های زیرمجموعه این هیئت به شمار می‌رود که اخیراً با توجه به بهره‌برداری از پیست تخصصی این رشته ورزشی در قم فعالیت خود را به شکل حرفه‌ای آغاز کرده است.

وی یادآور شد: نخستین پیست کارتینگ در استان قم در مهر ماه سال جاری و به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، مسئولان شهرداری و جمع زیادی از علاقمندان به ورزش در بوستان غدیر قم برگزار شد.

صالحی اضافه کرد: این پیست در بوستان تفریحی ورزشی علوی قم واقع شده است و با توجه به بستر و زمینه مناسبی که برای کار و تلاش در مسیر توسعه رشته کارتینگ وجود دارد در آینده‌ای نزدیک میزبان برترین‌های کشور در این رشته خواهد بود.

وی یادآور شد: در قم نیز علاقمندان زیادی به رشته کارتینگ وجود دارند که در همان شروع فعالیت پیست کارتینگ قم به این رشته روی آورده و حتی در مسابقاتی که با حضور چهره‌های شاخص کارتینگ کشور از استان‌های مختلف در هفته تربیت بدنی برگزار شد، با حریفان خود به رقابت پرداختند.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم تصریح کرد: این رشته پیش از این سابقه خیلی زیادی در قم نداشته اما ورزشکاران پرتعدادی داریم که به صورت حرفه‌ای به این رشته پرداخته و با راه‌اندازی این پیست می‌توانند تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و حتی در مسابقات کشوری بدرخشند.

وی در ادامه به زمان برگزاری پیکارهای کارتینگ قهرمانی جام دانشجو در قم اشاره کرد و عنوان داشت: این رقابت‌ها به مناسبت روز دانشجو روز پنجشنبه شانزدهم آذر ماه در پیست کارتینگ مجموعه ورزشی پرشین بوستان علوی قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول