اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان همدان

بارش‌ها از چهارشنبه شروع و تا پایان هفته ادامه دارد‌

خبرگزاری فارس: مدیر کل هواشناسی استان همدان به هوای استان در چند روز آینده اشاره و گفت: از روز چهارشنبه در این استان‌ بارش داریم که تا پایان هفته ادامه می‌یابد.

بارش‌ها از چهارشنبه شروع و تا پایان هفته ادامه دارد‌

به گزارش خبر‌گزاری فارس از همدان عبدالرضا زندی بعد‌از‌ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ستاد بحران در استان همدان اظهار داشت: استان همدان در راستای اجرای طرح امداد زمستانی در امر پیشگیری و اطلاع‌رسانی آمادگی لازم را دارد و با تمام توان و نیرو در این امر تمام دستگاه‌ها را یاری می‌کند.

وی با اشاره به وضعیت هوای استان عنوان کرد: امسال استان همدان سال نرمالی را در خصوص بارش‌ها دارد فقط با توجه به اینکه از سال 55 تا‌کنون ما شاهد یک شیب ثابت در افزایش دما بودیم، اما در سال جاری شاهد افزایش دما در استان همدان هستیم.

مدیر کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه در آبان ماه سال جاری بیشترین بارش‌ها را در شهرستان همدان و کمترین بارش‌ها را در شهرستان نهاوند داشتیم، گفت: این بارش‌ها در حد نرمال بوده، اما در سال جاری نسبت به سال گذشته در زمینه بارش‌ها 48 درصد کاهش داشتیم.

وی با اشاره به بارندگی در سطح استان بر اساس سال زراعی خاطرنشان کرد: بیشترین بارش‌ها بر اساس سال زراعی در شهرستان تویسرکان و در همدان نیز 75 میلیمتر است.

مدیر کل محیط زیست استان همدان نیز اظهار داشت: یکی از مشکلات احتمالی استان همدان بحث آلودگی‌ محیطی است که برای حل این مشکل پنج ایستگاه پایش را در استان مستقر کردیم.

قربانعلی محمدپور گفت: مشکلی که در این امر وجود دارد، نگهداری از این دستگاه‌ها هزینه زیادی را برای ما در بر دارد که انتظار داریم در راستای رفع این مشکل برنامه‌ریزی صورت بگیرد.

انتهای پیام/89007/ق/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول