اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم خبر داد

برگزاری نشست هم‌اندیشی دبیران سمن‌های قم با معاون وزیر ورزش

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری نشست هم‌اندیشی دبیران سمن‌های فعال فرهنگی جوان با معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

برگزاری نشست هم‌اندیشی دبیران سمن‌های قم با معاون وزیر ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، روح‌الله رمضانی امروز در تشریح برنامه‌های سفر معاون امور فرهنگی و تربیتی وزیر ورزش و جوانان به شهر مقدس قم اظهار کرد: نشست هم‌اندیشی دبیران سمن‌های فعال فرهنگی جوان استان قم روز چهارشنبه پانزدهم آذر ماه با حضور معاون امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: همزمان با سفر معاون فرهنگی و امور تربیتی وزارت ورزش و جوانان به استان قم نخستین نشست تخصصی سمن‌های فعال فرهنگی جوان استان قم عصر روز چهارشنبه در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: هدف از برگزاری این نشست تخصصی، شناسایی ظرفیت سمن‌های جوان فرهنگی قم در اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه جوانان و جامعه ورزشی استان قم است.

وی در ادامه ابراز داشت: تشکل‌های جوان قم در سال‌های گذشته همواره از تشکل‌های فعال و برتر کشور در حوزه فرهنگی و تربیتی بوده‌اند و در محرم سال جاری نیز برنامه‌های گسترده مذهبی و عزاداری در استان قم توسط سمن‌های جوان برگزار شده است.

رمضانی خاطرنشان کرد: جوانان استان قم پرشورتر از سال‌های گذشته در مراسم عزاداری شهادت سرور و سالار شهیدان در محرم امسال شرکت کردند و عشق و علاقه خود را به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم صلوات الله) نشان دادند.

وی ادامه داد: کمیته‌ای به عنوان کمیته برنامه‌ریزی فرهنگی مربیان ورزشی تشکیل شده است که مدیران باشگاه‌های ورزشی، پیشکسوتان، مربیان و علاقمندان می‌توانند پیشنهادات خود به منظور گسترش منش پهلوانی، روحیه جوانمردی، نهادینه کردن روحیه احترام متقابل بین ورزشکاران و احترام به قانون و مقررات در ورزش را به این معاونت ارسال کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: این مهم به ما کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی مناسب به منظور اجرای برنامه‌های گسترده فرهنگی در بین جامعه ورزشی به خصوص مربیان ورزشی که اقشار دلسوز و تأثیرگذار در تربیت ورزشکاران هستند، انجام بدهیم.

رمضانی در پایان از برنامه‌های سفر دو روزه باقر پیش‌نمازی معاون امور فرهنگی و جوانان وزارت ورزش و جوانان برای بازدید از دفاتر تعدادی از سمن‌ها و باشگاه‌های ورزشی خبر داد و یادآور شد: برنامه‌ریزی لازم به منظور بازدید معاون وزیر از دفاتر سمن‌ها و باشگاه‌های ورزشی صورت گرفته است.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول