اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشگین‌شهر خبر داد

توقیف 106 دستگاه خودرو و موتورسیکلت در مشگین‌شهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مشگین‌شهر از توقیف 106 دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت متخلف در این شهرستان خبر داد.

توقیف 106 دستگاه خودرو و موتورسیکلت در مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، رضا اصلانی‌فر اظهار داشت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در جامعه با هدف افزایش احساس آرامش و آسایش عمومی مردم، ماموران یگان‌های مختلف مشگین‌شهر این طرح را با محوریت برخورد با موتورسیکلت‌سواران و رانندگان متخلف و همچنین برخورد با مزاحمین، نوامیس مردم در سطح حوزه استحفاظی اجرا کردند.

وی افزود: در این طرح که به مدت یک هفته و با به کارگیری حداکثری توان انتظامی شهرستان اجرا شد 41 دستگاه موتورسیکلت به علت نداشتن پلاک، حرکت در مسیر ویژه و عدم استفاده راکب از کلاه ایمنی و 65 دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند که مراحل ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی برابر ماده 20 قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی صورت خواهد گرفت.

این مقام انتظامی به نتایج دیگر این طرح اشاره کرد و گفت: دستگیری چند نفر مزاحم به نوامیس مردم که با اعمال خود عفت عمومی را خدشه‌دار کرده بودند، دستگیری 9 مشمول غایب، توقیف دو دستگاه خودرو به علت ایجاد آلودگی صوتی و پلمب چهار واحد صنفی متخلف از نتایج دیگر این طرح بود.

اصلانی‌فر در پایان سخنان خود بر استمرار اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در منطقه تاکید کرد و خواستار مشارکت و همکاری مردم در اجرای این طرح و تامین امنیت پایدار شد.

انتهای پیام/62002/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول