اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بهره‌گیری از هنرمندان متعهد و برجسته

صحیفه سجادیه باید برای کودکان قابل فهم شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: صحیفه سجادیه باید با بهره‌گیری از کارشناسان برجسته رمزگشایی و به گونه‌ای ارائه شود که برای همه به ویژه کودکان و نوجوانان قابل فهم باشد.

صحیفه سجادیه باید برای کودکان قابل فهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد هرمزگان، محمدباقر آدوسی در دیدار با أعضای ستاد برگزاری دوّمین همایش بین‌المللی سید الساجدین، امام زین العابدین، علی بن الحسین(ع) در بندرعباس، ائمه اطهار(ع) را منبع فیض، ذخیره الهی، دارای علم لدنی و وصل به منبع وحی معرفی کرد و اظهار داشت: صحیفه سجادیه که از آن به عنوان زبور آل محمد (ص) یاد می‌شود، گنجینه گران بهای برای سعادت اخروی و دنیوی است.

وی با اشاره به اهداف ستاد برگزاری همایش در شناساندن شخصیت نورانی امام سجاد (ع)، افزود: همه اقشار جامعه باید از برکات این حرکت فرهنگی معنوی عظیم بهره‌مند شوند و از این رو صحیفه سجادیه باید با بهره‌گیری از کارشناسان برجسته رمزگشایی و به گونه‌ای ارائه شود که برای همه به ویژه کودکان و نوجوانان قابل فهم باشد.

معاون فرهنگی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان کشور با بیان اینکه برای تحقق این مهم باید به تولید محتوا پرداخته شود، بیان داشت: کانون پرورش فکری این آمادگی را دارد که از طریق ابزار هنری ازجمله هنر نمایش، انیمیشن، فیلم، کتاب، خوشنویسی و ... و با بهره‌گیری از هنرمندان متعهد، فرهنگ سجادیه را به زبانی شیوا و قابل فهم برای جامعه هدف ترویج دهد.

وی ادامه داد: با استمرار اینگونه فعالیت‌ها ابتدا نگرش کودکان و نوجوانان و سپس رفتار آنها به سمت و سوی آموزه‌های دینی تغییر پیدا می‌کند.

 دوّمین همایش بین المللی سیدالساجدین امام زین العابدین علی بن الحسین (ع) دوشنبه 20 آذر ماه در مرکز استان هرمزگان بندرعباس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2310/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول