اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قم صورت گرفت

برگزاری یادواره شهید فهمیده با حضور هم‌کلاسی‌ها

خبرگزاری فارس: یادواره شهید فهمیده و شهدای دانش‌آموز خیابان طالقانی(آذر) قم با حضور تعدادی از هم‌کلاسان شهید فهمیده در مدرسه راهنمایی حافظ قم برگزار شد.

برگزاری یادواره شهید فهمیده با حضور هم‌کلاسی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، در این مراسم که طبق روال هر سال و با حضور امین جعفری مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، مختاران مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه علی بن ابیطالب(ع) و معلمین و دانش‌آموزان مدرسه حافظ برگزار شد، ابتدا وصیت‌نامه شهید نادعلی اکبری قرائت شد.

سپس سرود دسته جمعی با هم‌خوانی دانش‌آموزان در حالی که همگی سربندهای رنگی به پیشانی بسته بودند و به سینه می‌زدند اجرا شد.

سید مهدی رضویان مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه نیز در این مراسم طی سخنانی به مقایسه جوانان و نوجوانان دوران دفاع مقدس با زمان صدر اسلام پرداخت.

وی با بیان اینکه در جنگ احد 11 نفر از رزمندگان نوجوان اسلام به اصرار تلاش می‌کردند خود را در صف رزمندگان اسلام جای دهند، افزود: در دوران دفاع مقدس شهدایی مثل شهید بهنام محمدی‌راد، مرحمت بالازاده و محمدحسین فهمیده با اصرار خود و حضور در جبهه چنان رشادتی نشان دادند که در تاریخ این مرز و بوم ماندگار شدند.

شهید محمدحسین فهمیده دوران ابتدایی را در مدرسه شهید هادی کریمی و مدتی از دوره راهنمایی را هم‌زمان با اوایل جنگ تحمیلی در مدرسه راهنمایی حافظ قم گذراند و سپس با اعزام به جبهه آسمانی شد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول