اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صهیونیست‌ها برای دومین بار مسجدی در جنوب الخلیل را با خاک یکسان کردند

خبرگزاری فارس: نیروهای اشغالگر صهیونیست صبح امروز سه‌شنبه برای دومین بار مسجد «المفقره» در شرق یطا واقع در جنوب الخلیل را با خاک یکسان کردند.

صهیونیست‌ها برای دومین بار مسجدی در جنوب الخلیل را با خاک یکسان کردند

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سما، منابع محلی اعلام کردند که نیروهای اشغالگر مسجد المفقره را با تمامی محتویات داخلی آن اعم از کتب و نسخ قرآن و دیگر وسایل آن تخریب کرده و حتی به مردم محله اجازه ندادند وسایل مسجد را پیش از تخریب آن خارج سازند.

اهالی این روستا این مسجد را با مساحتی بالغ بر 40 متر مربع در سال 2003 بنا کرده بودند و دستور تخریب آن صادر شده بود اما اهالی روستا موفق شدند در سال 2005 از دادگاه اسرائیلی دستور توقف تخریب را بگیرند اما با این حال مسئولان رژیم اشغالگر در سال 2011 این مسجد را تخریب کردند و امروز نیز برای دومین بار آن را با خاک یکسان کردند.

اهالی روستای المفقره این اقدام صهیونیست‌ها در تخریب مسجد را محکوم و تاکید کردند که این اقدام صهیونیست‌ها در راستای جلوگیری آنها از آزادی‌های عبادی و اجبار کردن فلسطینیان به کوچ از سرزمینشان صورت می‌گیرد.

به گفته اهالی روستا، رژیم صهیونیستی قصد دارد با تخریب‌هایی که در این روستا انجام می‌دهد شهرک‌های واقع در این منطقه و اطراف این روستا را توسعه دهد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول