اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به احتمال زیاد

آبادان چهارشنبه بارانیست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره هواشناسی آبادان گفت: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته، به احتمال زیاد، آبادان چهارشنبه بارانیست.

آبادان چهارشنبه بارانیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، گرمای آبادان که این روزها جای خود را به سرما داده به مزاج شهروندان بسیار خوش آمده و عجین شدن این هوای مطلوب و دلپذیر با باران پاییزی عطر و زیبایی خاصی را به در و دیوار شهر پاشیده است.

اما باران‌هایی که امسال در شهرمان آبادان بارید در مقایسه با 10 سال اخیر بی‌سابقه بوده و همین امر جانی دوباره به شهر و دیارمان بخشیده است.

به جرأت می‌توان گفت مردم این مرز و دیار به باران زیبای پاییزی در این شهر بسیار دلخوش کرده و همچنان در انتظار بارش‌های بعدی هستند...

رئیس اداره هواشناسی آبادان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته بیشترین میزان دمای هوای شهرستان 21 و کمترین آن هشت درجه سانتگیراد بوده است.

وی افزود: دمای هوای منطقه 10 درجه سانتیگراد بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت با افزایش یک درجه‌ای مواجه بوده است.

سعید ابراهیمیان تصریح کرد: بیشترین میزان رطوبت 97 و کمترین آن 42 درصد همچنین میزان رطوبت فعلی نیز 90 درصد گزارش شده است.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر بارندگی در این هفته گفت: احتمال بارش باران در چهارشنبه هفته جاری در شهرستان وجود دارد.

با اشاره به پیش‌بینی هوای منطقه اضافه کرد: آسمان آبادان و شمال خلیج فارس صاف تا قسمتی ابری همراه با مه رقیق صبحگاهی است.

رئیس اداره هواشناسی آبادان افزود: جهت وزش باد شمال غربی به تدریج جنوب غربی، سرعت باد 12 تا 25 کیلومتر در ساعت، دید افقی یک تا هفت کیلومتر و ارتفاع موج نیز بین یک تا سه پا گزارش شده است.

انتهای پیام/ 72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول